Sunday, May 4, 2008

.:: Cuti Panjang ::.

I dunno where to start ny writing...so many things dat i wanna share..maklum la cuti panjang (3 hari) ni schedule aku penuh..huhuh xsempat nk reht pom,terkejar sana sni..hari khamis (1st may) mmg cuti tp aku raser mcm xcuti jugk..huhuh rutin harian mcm biasa kene masak, kene basuh kain,kemas umah xsempat nk wt.huhuh ptg tu plak g ganu,sbb pagi2 jumaat tu nk kene pegi kursus success 101 under public mutual.kursus tu plak 1 full day (9-5)..adeih..berenti tgh hari sbb semyg jumaat..time smyg tu sbb xtau nk g maner lepak kt pustaka seri intan,,melabur jugak rm 13 kt ctu bli majalah..huhu pantang betul..lpas habis workshop ptg tu trus balik umah,mlm jugak sampai (sempt lg bli durian mkn kt tepi pantai..ni keje my cousin aku ler ni)..sian fahmi sbb xreport kt die odw nk balik.betri hp kong plak ptg tu..dh raser dh die risau bangat tp there's nothing i can do..kene tunggu sampai umh jugk baru leh msg..sory yer syg..sampai umah plk tgk my mom demam (huhuh tinggl sehari dh demam mak aku neh) cmner la aku biler dh posting nnt..harap2 ler dapat yg dekat jer sian plak tgk..risau jugk aku sbb bdn die panas betul..so lepas mandi aku pom tuam ngn air sejuk kasik kurang panas ckit badan..and after 1 hour,she got sleep..huhuh badan aku tersangt la penat raser ari tu..
soknyer plak (sabtu)..abg aku plk nk g merisik..huhuh sian my mom xleh nk ikut sbb xlrt..rela ditingglkan sbb xder wakil pompuan pom dari besut,aku sorg jer..yg lain2 seme family dari kg my mum (mak sedara,pak sedara,tok sedara)..nasib baik la jugak..erm gmbr xleh nk upload kt cni sbb xamik gmbr pom..hahha lupa nk amik kamera ngn fahmi..xperlah nnt kawen amik bnyk2 (cadangnya bulan 8 nk akad)..turn aku plak xtau biler..hehhe sempat lagi nk ckp hal sendiri..insyaAllah tahun depan..biar la bagi peluang kt abg aku dlu..hehhe

3 comments:

Ummi Creative Studio said...

Salam mcna,
hehe selamat datang ke alam blogging. best gak baca enty2 ni..
smoga trus berusaha. org rindu ke yer.. isk isk insyaAllah nnti balik mesia kita jumpe lagi ok?
nnti kalau ada pape berita baru tuh, jgn lupe ye hehe.. jgn lupe jemput.
take care.. skrg ni tgh cuti ke? bape lama.. patut la selalu online hehe.. org skrg bz sgt..huhu sabo je la.. tgh wat anaethetic. penuh weekdays. huhu sabo je la..
ok jg diri. miss yaaa..
jenguk2 la--> http://miftahunnajah.wordpress.com

F n N said...

uyt Mc Na, letak laa my link as well kt u nyer blog! hehe...
http://nuranida.blogspot.com

cheers
Nida
(^_^)

Ahmad Fahmi Harun Ismail said...

huhu risau bangat..adeih