Monday, July 21, 2008

Musim Buah Kembali

Weekend baru ni kau berpeluang balik umah kt Besut..asalnya tidak merancang pon utk balik sbb baru 2 minggu kt Kuantan..niatnya nk balik this coming weekend..last min punyer plan last2 sampai jugk kt umah bersama kereta Kancil yg ayhku bg pinjam..tmbah plk semua housemate balik,so aku pun turut balik..kol 6 bertolak dari kuantan..hampir 11 mlm jugk sampai KT..sepanjang perjalanan,aku tdo jer..heheh kesian driverku..xder org nk borak..memandangkan dh lewt so aku bermalam kt umah cousin..soknya pg2 dh bertolak balik besut..seronknya biler dh sampai umah..masuk jer dapur dh ader buah durian..waaa beznyer..abih sebijik aku melayan makan durian..nikmat betul..mmg makan xingt ar...sehari dok umah, raser mcm xnk balik plk kuatan tp apakan daya..tugas tetap tugas..amanah n tanggungjawab tetap perlu dilaksanakan..so ptg ahad, dengan separuh hati aku drive balik sampai batu rakit..n tukar driver..saper lg kalu bukan fahmi..hehehe..

2 comments:

Anonymous said...

huhu abg punyer la penat drive..dier syok je layan tido. ingat tgh watpe snyap je..skali tgk dah tido..adei la..mujur buah hati abg.huhu

Anonymous said...

ala ok ler tu..hahahaha..xkan ler kiter plak nk drive..hihihi