Monday, October 13, 2008

Raya..Raya..Raya..2008

Raya thn ni turn umah aku plk..walaupun aku ader 3 beradik jer n semenya xkawen lg..sure plik kan naper plk raya turn umah aku..erm alkisahnya aku ni ramai sepupu sepapak..diorg plk masing2 dh berkeluarga..so kirenya raya ni seme balik umah aku..jadik la gedebang gedebung umah aku..heheh..pg raya mcm biasa la menu raya nasi minyk+aym kg (ni menu wajib..ayh aku dh wajibkan menu ni tiap kali raya), sate,nasi dagang, soto..yg menarik hatiku hnya soto..gmbr menu xsempat nk amik sbb dok cicuk capture gmbr manusia2..
erm pg raya mcm biasa la pas smbhyg raya sesi bersalam salaman n bergmbr..time la paling gwat ngn mcm2 kerenah..banker pon bertugas bg2 duit raya..thn ni 1st time bg duit raya, nilainya mintk maaf la hnya rm2..heheh yg besar tu dapat la bnyk ckit..ikut bajet la kan..kol 1130 baru habis n baru strt nk makan...seme sebb dok bergmbr jer keje..tu blum g ziarah kt umh sedara mara..nk pegi pom jadik mlas dh sbb penat..hehhe xmenepati ciri2 raya lansung..
big family..not all can be seen in the picture

pasangan dari puchong : abg onn+k.da+ank2 dgn tema thn ni oren tp xtau la naper ank2 laki xikut tema..xsempat shoping kot..haha

pasgn dari kuala krai: abg adi + k.wani..ank2 ader 3 tp xtau ke mana sbb suami isteri ni nk bergmbr berdua jer..hahaha..gmbr famly xsempt amik sbnrnya..tema thn ni hitam
keluarga dari alor lintah:k.za n ank2..suami telh meninggl raya haji 2thn lepas.tema thn ni colourful..

psgn dari puching gak :abg bi + k.niza..yg ni pom ank2 telh diswastakan sekejap.tema kali ni kuning

uiks..meriahnya anak beranak..ha ni baru maknye ngn ank2nye..comel2 seme

ader 3 family lg yg xder gmbr sbb xsempat nk amik..family dari dungun (abg ha+k.yah+ank) , family dari ampang (abg kar+k.ma +ank2) n family dari teluk ketapang, ganu (abg li+k.ma+ank2) sbb diorg xdpt balik, abg li mabuk+cirit birit..kesian..kurang satu family..paperpon ttp plaing meriah..


last but not least..of course my family..bile ramai2 camni baru kitrg amik gmbr..kalu tidak sure xder gmbr raya..

sesi kutip duit raya bermula..dimulakan degn family abg kar..aik ayh ngn mak plk bersungguh2

aik salam ader makna ker ni..hahha nk duit ek


with my beloved mom..kali ni aku plk yg bg duit raya kt ma


my youngest brother..budk yg pling bnyk aku bg duit rayanyer..

setakat ni sahaja entry utk raya..episod raya 2008 yg meriah..SELAMAT HARI RAYA..lepas ni entry utk member2 kawen plak..


No comments: