Thursday, March 26, 2009

Xtau nk letak tajuk aper

Masih menyampah ngn broadband..rase hari2 dh call wt report tp hasilnya sama jerk..pd yg bercadang nk pkai broadband celcom aku nasihatkan batalkan la niat korg sbb akn dtg satu tahap korg akn hangin sgt2...menyampah..ok xmo citer psl tu..
aku nk update pic niza+owen kawen..serba merah u..naseb pelamin pun xmerah..a big congratulation to both of u..setelah pelbagai onak ranjau yg berduir ditempuhi akhirnya kawen jugk..

merahnyer..aku pun merah tp ader sentuhan putih..

gmbr wajib diambil tnda kami hadir..

psl bunga dip pulak..semlm baru lilit2 dawai utk 10 kuntum lg..malam ni proses celup dan ikt segala reben n manik..malam esok akn dicantum..seperti yg dikata utk 10 btg amik masa 3hari..huhu lmbtnya wt keje..tp bile dh letak ats phar mmg suke sgt tgk hasilnya..rimbun jer..

bunga pahar ku setelah dicucuk2..ni baru 30 btg..hehhe gmbr sebenar diedit yer..tunjuk byg udah kang basi..ahaks..kan2 amy?

ok nk citer psl kuarters plak..ALHAMDULILLAH..akhirnya aku berjaya mendapatkan kuarters setelah langkah bertindak sendiri xjalan maka langkah menggunakan khidmat ayh aku pula diambil..amik ko ayh aku call skli jer trus suoh g amik kunci..kalo tau cmni..awl2 lg aku suoh ayh aku call..ish dasat sungguh..bile g amik kunci, g tgk umah..mak ai dpt tingkt 4..maknanya aku xsempat gemuk ker nnt naik turn tngga??huhu gtau fahmi die suke sbb leh exercise..amboi..aku dh chop seme brg balik dr shoping ker aper, beg2 nk blik kg ker nnt die yg bawak..kui2..xleh imagine kalo prgnant nnt nk melangkah ke ats..huhuhuhu..erm trima jer la..baru kawen ni kitrg baru nk merangkak..xleh nk carik umah yg selesa lg..tgk la ekonomi dh stbil pindah luar pulak..keadaan umah, tiles ader rosak ckit, kabinet pun..tp fahmi kater die nk baiki sendiri..ok syg la abg..hihi..so next week lepas TNB masukkan letrik, insyaAllah..IM MOVING OUT..

weeknd ni sesi kemas n basuh umah..aduh penat sih..brg2 lg aku nk angkut naik tingkt emapt tuh..wajarkah guna khidmat anak2 PA aku?bile lg kan?




9 comments:

antalya said...

sure rasa lega kan sbb dh dpt quarters.selamat mengemas

my hidden stories said...

wahh tahniah..u advance dr i...siap dpt kunci teruss tu...jeles abes..best ahh dok kuarters..takyah byr sewa!!

anil lutaze said...

cptnye msok rumah..tahniah...

Anonymous said...

wah..bestnyeee....dh de rumah tuk diduduki after kawen..huhu.. *xtau lagi cmne life after kawen..since in laws nk suh dok dengan dorg..which amy xnk* hohoho..

Unknown said...

rimbun dah pahar yana
sure lawa nyer..
semalam dayu dah cba cantum2 kan, huhu..asal mata sendiri pandang ok...kira ok lah tu..
yana nak letak satu pahar bape kuntum??
40 pun agaknya dah rimbun yana..

bestnya dah dapat kuarters..
dayu baru je apply ngan JPM...entah bila dapatnya
*nak guna kuasa veto ayah yana gak bleh??*

nizza-abira said...

Hai, salam kenal.
Nice blog!
Anyway, broadband celcom memang ngek ngok. adik ipar sy pun pernah amik,tp selalu bermasalah. lastly dia terminated terus =P

nanonano said...

patotla ym on off je manjang,
dc ehh berukband tu..
huhuhu :p

fuhhh dlm mrh2 susah nk dpt quarters,
tu haa..nk pindah da pun, :D

nurul aziyana said...

antalya:mmg rase lega sgt2..hurm operasi kemas akn bermula weekend ni

miss hidden:hehhe alhamdulillah..kene push sllu baru diorg wt keje..eh sewa kene gak nnt die tolak elaun rumah

anil lutaze:tq..xsabar dh tp dok sorg2 xsyok gak

amy-wan:dok ngn MIL?aisey mmg xsyok..hurm kene cntrol ckit la ek..

dayu:erm asal jadik bunga ok la tu dayu..yana nk letak dalam 45 kuntum kot..yana guna ayh yana sbb same2 ppd..sbnrnya mula2 tu segan jugk tp dh terpaksa..kalu same2 psl pendidikan blh la yana mintk tulun ayh

nizza:ckup menympah dh ngn broadband

<

nurul aziyana said...

nano:sbb marah2 tu yg dpt tuh..wakakkaka..erm broadband mmg bengong