Sunday, April 19, 2009

Akhirnya...Dip Pahar siap Jua

Berhempas pulas selama 2hari di hujung minggu walaupun diselangi ngn tdo, bgn, makan dan jalan2, akhirnya aku kini baru mampu utk tersenyum puas bile memandang dip paharku yg sudah SIAP!!..betapa aku lega..betapa aku rase lepas satu beban besar..cewah..xsedar diri ader bnyk lg beban besar menanti..huuhu..skang ni xsabar utk bawak balik umah tunjuk kt my mom plk..huuhu walaupun aku rase cm xckup jer utk tetamu yg ramai itu *skang ni jmputan bertmbh ke angka 2K* walau hnya utk tetamu2 tertentu..tp sesungguhnya urat saraf aku xmampu lg utk bertahan lebih lama melakukan aktiviti mengedip..biar lah...biar la xckup pun..bg jer la sape2 yg perlu..aku sesungguhnya sudah xlarat..perlukan kerehatan di waktu ini..
lepas ni, ade 2 bende masih menunggu khidmatku..
..DIY kad kawen utk opismate..
..hntran yg dh lama aku tingglkan..
huhhuu harap aku masih punya tenaga utk melakukannya..sesungguhnya aku LETIH...LETIH dan LETIH..

13 comments:

anil lutaze said...

Tahniah2..!!

Ct Aida said...

waaaahh..
beessst nye, pasni wat hntran
plak eh...
kite baru jek beli cecair dip tu
yana...dkt syg you, semua house
dh takde stok warna² tema kite tu ;P

Luv like this.... said...

pasti t'igt smpai ke tua la...hehe

antalya said...

tahniah..insyaallah sempat siapkan semua nya dlm masa sbulan ni

Anonymous said...

wah..ramainye tetamu..=)) meriah! alhamdulillah..xpe..berusaha! ehehhe..

proud parents said...

syabas kepade diri sendiri!!hehehe

Ija1202 said...

So byk yg dah settle yer..seronoknya ramai tetamu yg bakal memeriahkan majlis yana tu...

juelee said...

sabar..
keje kawen memang penat nak2 lagi kiter yg jenis sume nk bt sendiri....
apepun tabahkan hati..
yg penting jaga kesihatan supaya nampak berseri di hari bahagia ituuu

nanonano said...

aaaaa..
dah siap..
tp dip byk lg,
kene teruskan lg..
ishkk..
:(

Unknown said...

DIY mcm ni lah gayanya
wiken adalah hari untuk ngadap benda2 tu smua
malam2 hari pun ken ngadap
mmg penat yg amat lah
tp takpe yana
asalkan hati sendiri puas kan

nurul aziyana said...

anil:tepuk2 tgn..tepuk jgn segan..hiihih

ct aida:erm bekerja ngn hntran plk..pening lg la..alahai try cr kt kedai reben

luv like this:harus ingt

antalya:harap2 la..harus pulun smpai siap

amy-wan:huhuh harap2 xpening la nnt ngn keramian org

bride to be:hehhe alhamdulillah

ija:nk tumpu pd hntran plk pasni..harap2 ade idea n tenaga

juelee:nk mencari spa..nk merehatkan dri..pttnya skani ni dh berehat kan..hahhaa

nano:dip ader gak lg..tgk la nk buat aper ngn dip baki tu..ingt nk wt hntran coklat guna dip gak

dayu:mmg letih la dayu DIY ni..puas hati tu mmg tp letih sgt..sakit sme urat saraf

fana said...

warghh congrat.. siap juga akhir nya

ieja said...

bestnye nurul.. semua da siap kan.. tahniah.. nak blaja wat bunge dip..buley ke?