Saturday, April 25, 2009

Hasil dari jejakan kaki ke KL

Xpuas 2hari di berpesta di PWTC bersama kakak2 pensyarah polisas memilih bku..sampai sane jam 230 ptg trus g serang bhgn higher education, mintak listing utk bku2 electrical engineering sngt memberi aku penglaman baru..satu floor tu tawaf..nasib le pegi weekdays, so masih ade laluan2 utk aku sorongkan kaki aku melangkah..*thn depan nk request utk g lg, agk2 blh tak*..dlm dok cr bku engine tu smpat jgk aku menawaf cr majalh2 feberet dgn hrga yg tlh discount..2nd day juz kutip listing yg tlh direquest..masa yg pnjng diguna skali lg utk merayap2 cr bku yg menarik hti..hasilnya wang aku melabur jgk..nasib la gaji xg cucuk lg..tp xper, utk ilmu habis duit ckit xpe kan.

seme bku + mjlh ni mcm menghala ke arah itu..*phm2 sdn la ye*..bku resepi, penting utk kenyangkan perut suami, bukan xpandai masak ye tp mencari resepi2 yg berlainan..cewah..solusi-majalah yg baru aku tau tlh diterbitkan, majalah ni berunsur agama n bnyk info berguna..impiana - aku dh berangan2 nk deco umah tema english country..waahh aku tgh gile ngn tema ni..n 2 buku khusus utk wanita..

mata aku dok melilau mencari bku fardhu ain..maklumlah kadnagkala apa yg dipelajri swaktu sek men n ren dlu dh lama tersimpan dalm ingtan..kene bc balik jga utk persiapan diri ini utk menjadi isteri n insyaAllah bakal ibu..jadi seharusnya aku perlu tahu ilmu asas ni..utk diri dan utk mengajar anak2 pula nnt..

bku ni pun sbnrnya ade mengandungi perkara asa fardu ain tp ditmabah lg ngn perkara2 berkaitan pergualan, perhiasan, mendidik anak dan perkahwinan..bku2 ni seme dibeli dgn hrga discount..tu yg bez..harap2 ilmu yg diperolehi dgn pembacaan ni blh membantu diri yg lemah ini..
bukan bku je yg aku bli..hehhehe..disbbkan pd mlamnya adlh aktivit bebas, jadik ade kakak staf ajak kuar jln2 g SOGO..aisey sbut nama tmpatku, aku mmg awl2 je angguk tnda stuju walau dh tau akan habis lg duit kt sana..
dan hasil penjejakan di SOGO, aku grab yg ni..


santa barbara polo sport handbeg..yg hnya berharga rm29..huhu..blh la buat tukar2 beg g keje kan..hehhe inilah wanita..pantang sungguh

bonia pun tgh offer..tibe2 rse nk bli samting utk en fahmi kesygan..carikan tshirt..en fahmi ni jenis yg sempoi, jadik xsuke bju2 yg berkolar ni..ni jer la satu2nya tshirt yg ade g sesuai ngn taste die sbb yg lain seme berkolar..walaupun aku rase cm smart je kalo die pkai yg berkolar..tp xper la dh die selesa cmtu kan..*aku xpernah blikan die baju..ni 1st time seingt aku..huhu*lgpun dh lama xbg hadiah ni..ape slhnya bg hadiah kan walau bukan pd besday ke..ikut nasihat pkar mtivasi..
tp xpuas berjalan di sogo sbb sogo dh nk tutp..huhu balik hotel terus tdo xsedar ape..
ok la di kesempatan ni, nk ucapkan trima kasih bnyk2 kt iza sbb sudi bg award..waa dpt award lg..toche2


***P/s: kumencari coklat kisses mcm nano jugk utk hntran..malangnya kt kuantan xde

11 comments:

fana said...

nurul, rsnya kisses sng cr.. pg je kt mne2 pasarraya.. cnfrm jmpa... kekkekekeke

my hidden stories said...

wah tak sangka kamu, amy-wan, dan saya meminati konsep english country...cayalah...

ehh coklat KISSES tu kat sogo ada...napa tak beli???

anil lutaze said...

soping sakan lah aziyana....buku tu saya curik satu leh???hik...

nurul aziyana said...

farhana:huhu kt kuantan ni pasaraya yg ade mmg xde tp xtry lg cr kt watson

my hidden stories:wah lepas ni kiter blh wt geng english style deco lak yek..hehhe sy mmg mint sgt2..skang tgh mengumpul brg2..cm awl sgt nk bli coklat tu time ni..ade lg sbln

anil:hehe curik xblh

Ct Aida said...

waaaahh shopping buke yerk
bagus² ehehehe ;D
owwh nk blja wat love kecik..okeyh!!
alt+3=♥

Unknown said...

laahhh...yana ada kat KL lah ye wiken lepas..
kalau nak jumpe mmg tak sempat pun

yana, pasal TG tu..
dayu isi coklat je, beli kain net
ikat je ngan riben..

gitu je kot
tak reti dah nak deco camne

nanonano said...

blk kerja ptg ni singgah giant la..
member ckp kat sane de coklat tu
:p

Ija1202 said...

Yana, amboi turun KL shopping sakan dier yer...
week end ni sy nk turun gannu...
agak2 kalau nak beli kain samping kat pasar payang tu murah x?? :)

myheart said...

aah..ari tu ade jumpe kat giant..

tp me cam tak jadi beli untuk letak lam hantaran..sebab adik ckp bentok die cam t**k..ihiks..tp mmg sodapp..

KAK RAINBOW said...

amboi turun kl shopping. seronoknyerrr :)

nurul aziyana said...

ct aida:huhu xjadik pun

dayu:erm nk tiru dayu la deco TG tuh..kain net bnyk lg

nano:aritu g giant tp xusha pun coklat tuh..huhu

ija:murah kalo pandai cari n tawar..tp yg mak sedara yana bli rm80 jer

myheart:hehe mmg nmpk cm bende tuh tp kiter deco wt mcm bunga

nurul:huhuh xshoping pun sbnrnya tp bile dh g sogo tu rembat jgk sebji dua..