Tuesday, April 28, 2009

Kepenatan Cepatla Berlalu..

Dua tiga hari ni aku tersangat la penat..huhu..balik keje rase cm nk colapse..sejak sabtu lepas, aku buat keje utk konvo polisas..mmg kalu nk dibandingkan ngn org lain keje aku ni xder la berat sgt pun..ader yg lebih bnyk n berat tugasnya..pendek kate smua berbalik kepada keje itu ibadah..terima ngn redha sbb keje2 tu seme memberikan bnyk penglaman..

sabtu n ahad --->>g opis dr pg smpai ptg dok wt kad no naik pelajar..utk semua pelajar..DIY kad aku terbengkalai..tp ptg ahad smpat g mega usha pakej spa..aku amik pakej whitening bdy scrub+thai sauna+ape ntah satu lg+hand whitening massage+hand parafin =rm58..bile nk dekat2 majlis baru nk g..
isnin -->>pg ade hari politeknik smpena 40 thn usia poli..ade erobik n larian..huhu smpai ke hari ni kaki aku rase cramp..jln pun mcm dh terkangkang2..paling seksa nk pnjat menara kediaman aku..aduh..ptg plak raptai utk knvo ari esoknya..malam plk kuar ngn en fahmi kesygn..dh lama ok xkuar dating..kaki cramp pun xkire..sempat g bli paperbag yg berharga rm0.39 sebjik di cowboy..mak call suoh bli lg 500..huhuh nasib ade stok lg
selasa(arini)-->>aku bertugas pg n ptg..sbgai pemandu graduan..keje nye mmg xduduk slgi pelajar xhabis naik pentas..sesi pg ok lg tp bile ptg aku rase cm nk pengsan..huhu menghitung setiap minit n jam bile nk habis..

akhirnya smua berjalan lancar..tugas aku dh selesai..alhamdulillah..tp tersngt penat..aku mau buat kad mlam ni..huhu risau sgt counting smkin kurang..uwaaaa..

7 comments:

nanonano said...

wahhhh..
senyap2 ehhh dah book spa tuu..
xgtao pun,
nk jugakkkkkk..
huhu :p

Unknown said...

isk jelesnyer...murah nyer spapackage itu... :'(...opss dah lama baca blog ni tp tak pernah drop comment...so a big HELLO to u...(",)

proud parents said...

murah sehhh spa package tuuu..hihihih..takpe lepas ni rilek2 la kt spa tu k.

nurul aziyana said...

nano:hihihi ingt na mmg xberminat..ader lg 2 3 pakej yg bez na..

amazyeve:erm tu la murah kan..ekceli ader lg pakej yg menarik hati tp xtau la nape plih yg tu..hehe HELLo jugk

bridetobe:huhuh xsabar nk rilek

Reena said...

yang, beg kat coboy 0.39 tue beg jenis macam mana? mind to share??? dulu beli brg bunga pahar kat sana..murah sey..

nurul aziyana said...

reena:blh xkisah tp begnya dh dihntr ke rumah..nnt wiken ni sy blik sy amik pic okey..lmbt lg le jwbyer..beg tu beg kertas n bertutp, blh imgine?so kire xder tali as tangkainya cuma die ader lobang utk selit jari jemari nk pegang beg tu

Reena said...

oooo..dulu ingat nak DIY paper bag mcm tue larrr...