Tuesday, July 7, 2009

Ditinggal lagi..

Sayangkan isteri tinggal2kan..kerana syg sekali sekala kene jugak tinggalkan isteri.bukan apa, bila tiada di sisi, perasaan rindu itu lebih terasa..yer aku setuju!..bila terasa rindu, semakin tidak sabar untuk menunggu kepulangan..
hari ini, aku ditinggalkan lg..kali ini untuk 2 hari...
ayah mertua kata..berkorban apa sahaja..suami kene balik jg MIL sbb FIL terpaksa gi kursus..
aku relakan saje sbb tngjawab suami pada parents lebih utama..
balik rumah terasa sunyi..mau masak pun terasa mood hilang..
pujuk sajer hati ini..2 hari sajer..xlama..lg pulak nnt aku akan tinggalkannya utk 2 minggu (induksi)..
kesian pada suami..*faham apa yg dayu rasa*..rase mau heret die skali ke kursus tp sudah pastinya xblh..jauh pula tu..mau hari2 aku termenung dlm kursus tu berangankan suami di rumah..hihihi..


tika memadu kasih di pantai..

12 comments:

Unknown said...

warrrgghhhh!!!!
*dayu menraung dlm bilik hotel di mersing*
mau balik!!!!

siyes...rasa dia tak boleh nak kata
lagi2 bila ber 3G
rasa mau je masuk dlam screen phone tu

nurul aziyana said...

dayu:huhu MIL call yana xnk bg terasa sngt hubby xder..tp mmg terasa buhsan n sunyi..uhuks..

nurul aziyana said...
This comment has been removed by the author.
xeea said...

kan? sunyi kan? tsk.

btw, chantek gambar pakai evening dress kat pantai tu. romantik gitu. auww.

Love Lavendar said...

wah...so sweet outdoor kat pantai.....

KAK RAINBOW said...

sabar laa aziyana ye

nanonano said...

hihihi...
sy xalami lg..
xmo xmo
:p

♥ ilyana ♥ said...

sabola mekna.. bayangkan aku ni yang ditinggalkan saban minggu.. jupe sabtu ahad je... lg parah nek menanggung rindu asmara tuh... =)

Jehan Najib said...

huhuhu... sana sini cerita pengantin baru kena outstation... sebak nye :( takot!

anil lutaze said...

hak...sama cam dayu ni....

saya pon memahami....

isteri adalah utk suamii

cikin said...

hehe.. rindu tu tokle nak gambarkan cmner kan..;)

canteknyer kamuuuu..!!!! :)

Nurulhuda|Adlie said...

cantiknya u.. mmg different & berseri2 kalau compare muka dihari2biasa..