Wednesday, December 23, 2009

Happy :))

Tu jer la tajuk sesuai utk nk menggambarkan apa yg aku rasa tika ini..hehehe..
Today is my mom's birthday yg ke 56..nk sediakan hadiah decoupage utknya tp mcm xsempat sbb brg xdop maka diputuskan utk bli ready made baju sajer..

semasa usia kami muda sethn

Wah dh meningkt usia rupanya mak aku tp jiwanya still muda..ahaks..dan hari ini secara rasminya mak aku dh pencen..itu la yg pling aku suka sbnrnya..mak dh xpyh keje..yeaaa!!lepas ni blh berjalan2..HAPPY BIRTHDAY MA! tahniah sbb dh pencen dan bakal dpt menantu satu lg khmis ini *setahun 2 menantu ok!!marbeles*

Dan hari ni, bukak jer blog mata aku terbc pd ruangan chit chat dr k.ayu..alhamdulillah rezeki yg tidak disangka2..kali kedua menyertai giveaway yg dianjurkan k.ayu, rupanya rezeki itu milik aku..thanks k.ayu..

hadiah tu adalah hasil cabutan dr tgn si kecil k.ayu..see..teruja sungguh bila melihat nama itu..bertuahnya..hehhe..*pic cilok dr blog k.ayu*

ok mari kita lihat apa hadiah dr k.ayu..ada 4 items semuanya..hadiah lucky draw dpt frame n tray..beserta ngn mystery gift..tgk pd hadiah tu, saper yg xsuke kan..thanks again k.ayu..

mystery gift : placemate with napkin & fridge magnet

Dan hari ni jugk aku dpt hadiah saguhati dr k.mar..sticker decal + 2 helai napkin yg cantik..napkin tu xder pun dlm list hadiah yg dpt..murah hati betul k.mar..kalu bli sticker ngn die pun diberi extra..thanks jugk utk k.mar..kesimpulannya..alangkah seronok dan indahnya hidup kalo setiap hari kita gembira..hehehehe

4 comments:

anil lutaze said...

selamat harijadi utk ibu yana....

waaa....sonoknye dpt hadiah ituu...

lupikirlahsendiri said...

"selamat ari jadi makcik"
:: SeLamat Menempuh AlAm BaRu::

p/s: ikhlas dari anak makcik punye kawan@kawan anak Makcik..;-)

antalya said...

tahniah tahniah tahniah

KAK RAINBOW said...

tajuk dan gmbr dah tahu aziyan atgh hapi. senyum sampai telinga. hehehe :)