Wednesday, February 9, 2011

Mrs. Zach's First Give-Away : Free Photoshoot Uols!

Aku nak! Aku nak! *ayat mcm penah sebut oleh penaja jer*

Gara2 bc entry dayu..maka aku pun turut tergoda..aku mmg teruja ckit bab2 photoshot ni..suka dgn kamera dan suka dgn hasil gmbr2 yg canteeks..pernah join GA pasal photoshoot..jadi ini adalah yg ke2 kali..mana la tau kan kot2 nk jadi rezeki buat keluarga kecil kami.

mata sila terarah ke hadiah yer..


GA, mcm biasa la..bukan boleh join mcm tu jer, kena la ade syrat2nya..ok aku dh jadi pengikut blog Canvas Of My Heart
Sy nk menang mrs zach's first giveaway kerana..

  1. paling penting hadiah2nya telah berjaya menarik kalbuku

  2. aku sbnrnya sngt2 teringin nk berposing anak beranak..ini adlh impian yg sudah lama terpendam..posing bersama suami n si kecil Husna..golek2 ats rumput ngn anak, gelak ketawa bersama..aaahh seronoknya berangan..sbb apa ianya terpendam??sbb kalo nk ajak suami g photoshoot berbayar mmg haram la, kompem ditolaknya..tp kalau FREE xkan la nk kata xnak kan..jd ini jer la caranya..join GA yg hadiahnya photoshoot free...sadis btul.
  3. dpt pulak 50 gmbr yg sudah DIEDIT..50 tu..banyak weh..xpyh susah2 nk edit..boleh print dan gantung di dinding..tmbh lg 2 keping 8R kompem indah dinding rumah..kt rumah aku tu satu gmbr pun xder yg bergantung..xceria langsung umah gue
  4. last but not least..cnth gmbr yg diambil mmg canteks..ader moment..gmbr2 mcm tu la akan buat aku tersengih2 menatap sampai xnk mandi..huh

Ok tu jer la kot sebab2nya naper aku nk sngt merasa terpilih sbgai pemenang..nk tulis panjang2 kang takut pulak lebih dr 200 patah perkataan..hahhaa ni pun bulat biji mata aku dok kira..hahahha..

OK syarat2 sudah dipatuhi..aku xkisah kt maner pun lokasi penggambaran kalo aku adalah org yg bertuah itu..akan ku usaha jugak semata2 nk shoot for free..hoooyeeaahh..jd dgn rasminya hari ini bersamaan 9 february aku join GA ini..

Korang xterliur ker nk join???

3 comments:

nanonano said...

nakkkkkkkkkk..
tp dia bley dtg kuantan ke??? :p

madam kheyr hameed said...

nano....boleh. tapi tunggu saya balik jengka la jawabnya. hehehe.

Nurul Aziyana@Ummu Husna said...

na:itu dia mrs zach dh menjawab..pe lg..buat ar..sepanjang 2011 ni na