Tuesday, May 24, 2011

Bawa cintaku terbang

Dengar2 Air asia dh bukak promo terbang murahnya..ramai yg serbu web air asia sampai traffic jam..tambah2 hari ni hari gaji makin selesa nak menempah. aku pernah create acc air asia ni tp sbb lama dh xbukak, password n id pun aku dh lupa apa..terasa rugi pulak. padahal masa ni la nk berjimba jamba kt tempat idaman bersama yg tersayang.

udah, jgn disesali benda yg dh berlaku..sape suruh xtulis password n id..aku selalu mcm ni la..bnayak sngt register online mcm ni la jadinya..lain2 plk tu pswrd n id..

ekceli aku nk cerita pasal quilling art yg aku dok kecoh2 dlm entry lepas. hari2 dok jenguk hasil tgn org lain, hari ni dgn jayanya aku dh buat satu pattern, ikut tutorial dlm blog miyyahkertas tu. sebenarnya banyak kerja lain nk buat tp yg ni lebih menarik perhatian..biasala benda yg kita suka buat mmg laju je kita buat, xpyh suruh pun xpe..tp cuba bg kerja yg xsuka kita buat, kalau boleh jadi pekasam mmg jadi pekasam keje tu kita perap..hehehehe

ni ha hasilnya..1st attempt, agak tidak kemas..hehehe lg pn guna kertas 60gsm, comot la jugak..




potong kertas pakai tgn..size xberapa besar
ok rerama ni khas utk suami..heheheh dgn maksud tersirat itu..


nk tahu aku tulis ape?? tgk je la pic kt bawah tu..heheheheh


hehehehhehee...note utk suami

banyak lg pattern lain nk cuba pasni..tool utk gulung kertas aku guna lidi sate jer..ptong tgh2 pd bhgn hujung tu utk kepit kertas...jimat..yg tu aku citer len kali, nk siap2 gi raptai konvo polisas ni..enjoy!!

8 comments:

nanonano said...

wahhh klu na,
xde la nk buat gni sbb nk hint2
bukan dia reti nk hargai mnde2 gni
meses je..ekekekke

Anonymous said...

amboi creativenyer awak.....best best

mun said...

cantik2 yana....tangan memang berseni nie..kalau mun hurm tak tau le jadik hape....

Adila Khairy said...

hari ni hari gaji ke???

FAD RMLN said...

haha. cutenyeee.

Cik Lijah said...

hu3....santek...tunjukkan step by step leh...hik3...nak buat gak...

Nurul aziyana said...

nano: hahaha na rajin buat kek..yg tu bgus sbb lepas buat perut blh kenyang

Nurul aziyana said...

cutieintan:hihih tiru tutorial org jugk ni

mun: ce try mane tau ade bakat terpendam rupanya

dila: hehehe kalau xtau bgus jugak..selamat duit

fad:hahahha boleh la

cik lijah: kalau nk step by step blh jenguk blog miyyahkertas..sy pun belajar dr dia