Wednesday, October 19, 2011

Husna dapat adik

Tambah tolak adalah lebih kurang beza umur Husna dengan adik sepupunya yang baru ni adalah setahun. Husna lahir 23 october..adik sepupunya 7 october. Tidak kisah la berapa hari beza janji bulan yang sama. Maka diisytiharkan Husna sekarang telah memegang gelaran kakak! tahniah kakak Husna..
er kenapa pulak nk tahniah kt husna ni..merepek.


Baby boy ni namanya Muaz. Anak saudara pertama belah family aku. Orang lain dah berderet2 anak sedara tapi aku baru ada sorang. Belah suami tak payah kira, dh nk masuk 11org bulan tiga nnt dan yg ke 12 pulak akan keluar bulan empat. Merasa juga la jadik mak sedara macam mana kan dengan adanya anak sedara belah suami.

Muaz with tokma










Husna cucu sulung. Cucu sulung faham-faham sahajala layanannya macam mana kan. Sekarang dah ada muaz. Dah sepasang cucu mak aku. Seronoknya rasa. Husna tak boleh nak manja lebih-lebih lagi dah. Dah ada adik, kene la tunjuk awak tu kakak..ecewah..
  

  Saya la kakak...hehehehhe

Boleh lagi ni kalau nk tmbah lagi..:) Tukang bedah datang melawat anak sepupu.


Subhanallah!

So muaz, welcome to the world! Semoga menjadi anak yang soleh yang boleh membahagiakan ibu dan ayah.






4 comments:

mun said...

fuh ingt td yana peknen..hehehee.....tajuk bikin suspen jek..hehehe

Ana Lyana said...

sabar je lah, ingatkan husna dapat adik betuul2 hehe, adik sepupu rupanya..:)

Anonymous said...

comellah husna..sebaya anak saya tp anak sya dh sethn 9hb bru ni..:)

CaHaYa^KetEnaNGan said...

wah, husna dah kazen..sofiya still alone..lagi la manja kan..ntah sofiya akan dpt kazen