Sunday, October 30, 2011

Kain sulam shantung

Kelas kau jah! 3 pasang kau rembat.
Nasib laki kau tak kate ape2 tgk kain 3 pasang tu. Perempuan..perempuan..

Heheehehhe

Sesi booking membooking kain sulam shantung ni berlangsung dengan meriahnya last week di fb Puan Hana. Aku termasuk dalam golongan yang berebut itu. Rezeki, kebetulan elok je on fb terbaca status Nana..terus terjah..ingat nk tengok2 dulu tapi kencang sungguh org book..so aku tak nk la terlepas peluang, mana yang berkenan aku main booking je. Sudahnya bila dh kompem dpt tempat, merenung jugak duit yang nk dikuarkan..tu la kau jah! booking sesedap rasa..udahnya namanya hot item, kena la cepat booking. Pulak tu bukan senang aku nk booking, sambil meneneng si husna sambil menaip..dalam gelap pulak tu..cahaya dr laptop skrin je..wah memang kelas la kau jah oi!




 




Tengok pada gambar pun terasa nafsu nk rembat membuak2..hahahahaha..kalau tgk live apatah lagi..semua mahu sapu agaknya. Harga sepasang RM85..lebih kurang je harga dengan kain cotton yang jual kt fesbuk tu. Tapi rasanya lagi berbaloi beli yang ini :)

Walaupun aku amik 3, tapi aku tak tamak tau. Dalam kepala masa berebut booking tu aku dok pikir dah nak bagi mak 1 dan SIL 1..Cuma yang aku tamak sikit, yang paling cantik tu aku punye la..lalalalalala..*masalahnya semua cantik*

Raya lambat lagi ni..konvo polisas pun lambat jugak lagi..konvo hubby lagi la lambat..bila nak pakai baju cantik ni ye?

3 comments:

Unknown said...

seronk kan masa booking
pastu bila hana antar invois..terus amik kalkulator kira baki duit gaji
hahahahaha
alah yana.. pakai je lah g keje
barulah student semangat dgr lecturer berceloth kat depan (:

KAK RAINBOW said...

Cantiknya teringin jugak nak borong

xeea said...

Raya haji kan dah dekat. hee