Tuesday, December 20, 2011

Mengimbau kenangan lalu

Semasa aku di tadika, ayah aku akan kasik duit belanja RM0.20 setiap hari...Tengok betul2 RM0.20 bukan RM2 ye..betapa 22thn yang lampau dua puluh sen adalah cukup. Berbekalkan duit 20sen itu la aku boleh beli ini untuk dibawa pulang. 20sen = 1 kelongsong . Kalau tidak beli ini, aku akan beli eskrem.


 Tahu ape benda ni?

*





*





*





*





*




*




*





*


Biskut KAPAL TERBANG!!

Tapi malangnya rasanya langsung tidak sama dengan biskut kapal terbang yang aku beli kt kedai nenek tua depan tadika aku 22thn yang lepas....i miss the taste!

p/s: Husna suke jugak biskut ni..die boleh layan makan walau sedikit pedas..hikhik anak emak!

5 comments:

rDnA said...

Suka gak biskut kapal terbang ni.feveret time kecik.tp skrg ni jrg dh mkn.nk g beli la esok.

Ann said...

ahhhh
tiba2 terimbau kenangan lama juga
hahaha
biskut ni mmg sedap
makan sambil minum kopi
aummmm!

nanonano said...

owhh sedakkkk..
eh kapal terbang meh?
bukan ikan yer?

Nurul aziyana said...

rdna: hehehe sila g beli..makan sambil tgk tv..masyuk

ann:cicah kopi ke? auww..makan gitu pun best

nnao:kapal terbang la...

antalya said...

aah la dedulu ms kecik selalu sgt beli biskut ni.beli timbang byk2 kt kedai runcit.mak bayar.kita tau mkn jer