Monday, October 29, 2012

Atasi masalah bau badan dengan ESP

PROMOSI ESP hanya tinggal 2 hari lagi!
Sungguh pantas masa berlalu. Apabila menjengah ke 1 NOV, harga promo sudah tidak valid lagi. Berapa banyak penjimatan yang anda boleh lakukan dengan mengambil peluang membeli ESP pada bulan ini? Tentulah banyak..berpuluh ringgit! Jumlah sebanyak itu pastinya anda boleh guna untuk beli barang lain, untuk bayar bil, buat perbelanjaan anak sekolah dan tentu banyak lagi keperluan lain.

Back to the topic, macam tak percaya kan ESP juga mampu untuk mengatasi masalah bau badan. Bukan untuk cantik sahaja, bukan untuk ibu menyusu sahaja malah bukan untuk wanita hamil sahaja tetapi ESP adalah untuk semua. Jika suami, adik, abg, kakak, kawan mempunyai masalah bau badan, suggest kan pengambilan ESP.

Masalah bau badan adalah sesuatu yang memalukan. Punca bau badan adalah dari proses perpeluhan.
Ada dua jenis kelenjar menghasilkan peluh, pertama kelenjar Eccrine dan kedua kelenjar Apocrine.
Kelenjar Eccrine bertanggungjawab terhadap proses berpeluh di mana ia bersambung terus hingga permukaan kulit untuk menghasilkan peluh. Ia bertujuan mengawal suhu badan selain membuang bahan-bahan buangan seperti urea, sodium, kalsium atau elektrolit. Kelenjar Apocrine pula merembeskan cecair yang lebih likat dan agak keruh serta menimbulkan masalah jika ia lebih banyak dari kelenjar Eccrine.
 
Meh kita lihat testimoni pengguna tentang masalah bau badan 
 
Testimoni 1

 Testimoni 2

Best kan? So bagi yang masih mempunyai masalah bau badan dan dah tak tahu apa cara nk mengatasinya, boleh la beralih ke ESP. Siapa tahu usaha ini adalah yg terakhir buat anda :) Hubungi saya untuk mendapatkan produk ini

FB: Nurul Aziyana
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
Tel: 012-9576172
COD area: Kuantan, Semambu, Air Putih, KOTASAS, IM, UIA Kuantan, Shahputra College

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments: