Monday, March 10, 2014

Kebaikan dan Kelebihan ESP Shaklee: Eksklusif untuk Pelanggan ESP kami

Promosi ESP Buy 6 free 1 masih berlansung dan akan berlansung sepanjang bulan Mac ini. Apa yang anda bakal dapat dengan pembelian ESP buy 6 free 1? Anda layak untuk mendapat free membership (jimat RM75) dan jg anda layak untuk menerima cash back yang diberi pada pertengahan bulan april sebanyak RM37. Best kan?

Nak tahu pula apa kebaikan dan kelebihan ESP Shaklee? Terdapat banyak kebaikan dan kelebihan ESP yang boleh diperolehi oleh para pelanggan. Antaranya:



Dan eksklusif serta istimewa buat semua bakal pelanggan kami, setiap pembelian ESP akan disertakan bersama dengan ebook khas RESEPI ESP (tiada kaitan dengan mana-mana tawaran dari shaklee sdn bhd) untuk anda. Apa istimewanya e-book ini?Terdapat 11 resepi yg paling sedap,sihat dan penuh nutrisi khas untuk mereka yang sedang berdiet lengkap dengan total kalori. Yang tak berdiet pun boleh cuba. Antara resepi yang dimuatkan dalam ebook ini juga boleh membantu ibu menyusu menambahkan susu. 


Selain resepi ESP, sebagai bonus khas untuk anda, terdapat beberapa info tambahan tentang ESP dan kandungan kalori bagi setiap hidangan terentu. Menarik kan? Jadi bagaimana untuk dapatkan ebook ini? Anda boleh buat pembelian ESP dengan cara menghubungi saya di talian berikut: 

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM, Taman Polo

No comments: