Tuesday, May 6, 2014

Tak Perlu Beli MEALSHAKE kalau berniat nak ganti sebagai makanan

Mealshake adalah makanan tambahan yang paling sesuai untuk diberi kepada kanak-kanak terutama kanak-kanak yang mengalami masalah berikut ANAK KERAP DEMAM, SELSEMA, SEMBELIT, TIDAK SUKA MAKAN SAYUR, ANTIBODI LEMAH, BADAN KURUS DAN KURANG SELERA MAKAN, ECZEMA DAN ASTHMA. 



Namun salah satu kesilapan utama ibu bapa dalam pemberian Mealshake kepada anak-anak2 adalah dengan menggantikannya dengan makanan utama. Walaupun Mealshake mengandungi 19 jenis vitamin dan mineral penting dan juga kaya dengan protin dan serat serta tinggi kalsium, anak-anak masih memerlukan sumber makanan utama seperti nasi, sayur, buah, protin dan susu dalam menu harian mereka. Mealshake hanya bertindak sebagai pelengkap hidangan bagi menambah apa yang kurang. 

Walaupun Mealshake boleh meningkatkan selera makan anak-anak (klik link ini untuk mengetahui bagaimana MEALSHAKE membantu mencetuskan selera makan anak), ibu bapa masih perlu kreatif untuk menyediakan hidangan segar bagi menarik minat mereka untuk makan. Sifat anak2 ni mereka mudah bosan. Bila selera makan mereka ada, masa tu lah ibu bapa perlu mainkan peranan. Salah satu cara adalah menghias makanan mengikut kaedah BENTO




Atau kalau nak beli pekakas BENTO ni boleh ke DAISO atau beli online di BentoCraft (klik link ini). Anak seronok, ibu pun pasti seronok mendeco untuk anak2. Masa penyediaan yang terhad bukan menjadi alasan untuk tidak mahu menyediakan menu sihat buat anak-anak, lantas mencari solusi hanya dengan memberi susu atau makanan tambahan yg lengkap mengandungi nutrisi dan serat. Anak tidak boleh semata hanya dengan memberi susu atau tambahkan MEALSHAKE dalam bancuhan susu mereka. Ingat, itu hanya pelengkap bukan pengganti makanan. 

Jadi, jika ibu bapa di luar sana yang nak beli MEALSHAKE, saya galakkan anda beli hanya apabila anda berniat untuk dapatkan supplement tambahan kepada anak supaya mereka membesar dengan lebih sihat dan cergas, lebih fokus dan kuat antibodi. Selain nak beli MEALSHAKE untuk mengatasi masalah sembelit anak, saya juga nasihatkan cuba juga untuk beri anak makan buah-buahan yang boleh dihias cantik seperti kaedah bento bagi menarik minat mereka untuk makan, atau jadikan buah-buahan sebagai jus dan dimasukkan bersama ke dalam aiskrim contohnya. Boleh klik link ini untuk mengetahui Bagaimana Mealshake membantu untuk masalah sembelit dan antibodi lemah. 

Sempena bulan promosi Mealshake bulan ini, setiap pembelian Mealshake akan disertakan bersama e-book khas ini yang lengkap dengan info-info berikut 

  • FAQ Mealshake, dari tidak tahu kepada tahu
  • Resepi Best Pencetus Rasa dan Selera Sekeluarga 
  • Combo Mealshake yang paling HOT dan LARIS di pasaran
  • Testimoni yang terbukti berkesan dari perkongsian ibu-ibu 
Hubungi saya untuk mendapatkan mealshake milik anda, Ianya tidak dijumpai atau dijual di mana-mana premis perniagaan mahupun farmasi hatta farmasi terkenal sekalipun. Nasihat saya, dapatkannya hanya daripada pengedar berkebolehan SAHAJA, dengan cara memberi cara makan mealshake yang betul dan cadangan pengambilan terbaik untuk kesan optimum. Semestinya anda tak mahu wang dibazirkan jika tidak mendpt kesan yg sepatutnya kan?


Hubungi saya di talian di bawah:

Nurul Aziyana (ID 886587) - pengedar shaklee kuantan
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah melalui pos. 



No comments: