Thursday, June 5, 2014

Cantik, Awet Muda, Berseri, Cerah, Subur, Sihat: Manfaat dan Kelebihan Vitamin E Shaklee dalam Satu Pakej

Bukan tu sahaja pakejnya. Pakej ini termasuklah Free Membership (tak perlu bayar yuran keahlian RM65) dan cash back sebanyak RM35.70 tersedia untuk mereka yang membeli 6 botol Vitamin E sempena promosi bulan Jun, bulan gojes. Eh2 tambahan lagi, anda bakal mendapat 1 botol vitamin E Percuma! Jimat lagi sebanyak RM149 yang memberikan total penjimatan sebanyak RM214.


Jika anda minat untuk berbisnes Vitamin E, inilah masanya untuk grab peluang dapatkan Vitamin E terbaik dari ladang. Kenapa dikatakan terbaik dari ladang? 
  • Vitamin E Shaklee terdiri daripada Vitamin E d-alpha tocopherol concentrate and d-alpha tocopheryl acetate selain lengkap dengan 10mg Selenium. Kenapa dengan selenium? Kerana vitamin E tanpa selenium adalah tidak sempurna, selenium membantu penyerapan vitamin E dengan lebih berkesan.
  • Vitamin E Shaklee didatangkan bersama dengan grape seed yang mana kelebihan grape seed ni mengandungi kuasa antioksidan 20x lebih hebat daripada vitamin E sahaja. Grape seed mengandungi OPC iaitu Oligomeric Proanthi Cyanidin membantu kulit lebih anjal dan awet muda. Grape seed juga bertindak sebagai anti kanser. 
Apa manfaat utama Vitamin E Shaklee? Cantik, Awet Muda, Berseri, Cerah, Subur, Sihat ini semua boleh diperolehi dalam sebotol Vitamin E. Kelebihan lain termasuklah 

  1. Vitamin E untuk wanita menopause { Klik link ini }
  2. Vitamin E untuk meningkatkan kesuburan lelaki {Klik link ini dan ini }
  3. Vitamin E untuk mengeratkan hubungan suami isteri {Klik link ini dan ini
  4. Vitamin E untuk menghilangkan stretchmark ibu bersalin { Klik link ini }
  5. Vitamin E untuk kulit sihat, cerah, cantik dan berseri { Klik link ini dan ini }
  6. Vitamin E untuk hilangkan parut dengan cepat { Klik link ini }
  7. Vitamin E untuk menentang radikal bebas bagi mengelakkan penyakit berbahaya { Klik link ini }
Ada baaanyak lagi manfaat dan kelebihan Vitamin E Shaklee. Yang bestnya ianya bukan sekadar boleh dimakan tetapi juga boleh disapu. Haaa apa tunggu lagi, jom le mengorder Vitamin E terbaik dari ladang ni. Sebarang order dan pertanyaan lanjut boleh hubungi saya di talian berikut 


Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM

No comments: