Thursday, September 11, 2014

Sakit sendi dan lutut HILANG: Testimoni AJHT, Ostematrix dan Omega Guard

Sakit sendi dan lutu hilagn selepas mencuba kombinasi AJHT,Omega Guard dan Ostematrix atau lebih dikenali sebagai Set Sendi. Set sendi banyak membantu mereka yang mengalami masalah kesukaran untuk bergerak terutama warga emas akibat sakit lutut, sakit sendi, sakit pinggang dan lenguh-lenguh badan. Bukan warga emas sahaj yang mengadu sakit lutut, tapi orang muda pun boleh mengalaminya terutama mereka yang berlebihan berat badan dan yang aktif bermain sukan atau bergerak. Masalah yang dihadapi bertahun-tahun dapat diatasi dengan bantuan Set Sendi ni. Meh kite tengok apa kata-kata pengguna yg dah mencubanya dan berpuas hati dengan kesan yg ketara. Sakit lutut dah hilang dan boleh bergerak dan berjalan dengan aktif.



Kebanyakan pengguna akan merasai kesan yang cepat selepas pengambilan Set Sendi Shaklee ni. Ujian klinikal yang dibuat oleh Shaklee juga menunjukkan kesan seawal 5 hari. Jadi sebab tu mak dna ayah kt kampung suka sangat sebab kesan yang pantas. Biasanya masa bulan puasa la diorg takkan miss amik sebab selesa sangat rasa pergerakan, boleh bangun dan duduk tanpa rasa sakit. Pernah tengok kan nenek ke mak ke ayah ke yang seksa nk bangun dari duduk sebab lutut diorg sakit. Kesian kan, pergerakan sendi diorg dah tak lancar.








Haa yang ni adalah mak kepada ex student saya.. Masalah dengan urat..memang normal la kan mak2 kita mengadu sakit urat. Dengan ostematrix, tak perlu dah nk beli ubat sakit urat. Boleh bebas bergerak tanpa rasa sakit. Di smaping tu dapat memenuhi keperluan kalsium dalam badan. Orang perempuan kalau tak cukup kalsium memang akan sakit-sakit seluruh badan dan potensi untuk mendapat osteoporosis adalah tinggi kerana kita mengalami haid. Kalsium akan hilang dalam kuantiti yang banyak ketika haid. 


Sedikit info mengenai Set Sendi Shaklee
AJHT: Memberi manfaat kepad sendi dengan 3 cara iaitu menyokong keselesaan sendi, meningkatkan kesan kusyen dan memelihara tisu penyambungan sendi yang sihat

Omega Guard: Mengurangkan inflamasi. Kajian menunjukkan pengambilan asid lemak omega 3 bersama glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi berbanding mengambil glukosamina sahaja. Omega guard melambatkan degradasi tulang rawan, mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi dan juga bertindak sebagai pelincir.

Ostematrix: Membantu untuk kesihatan otot, tulang, dan ligamen. Vitamin D dalam ostematrix membantu penyerapan kalsium dengan lebih baik.


Untuk mendapatkan SET SENDI bagi mengatasi masalah sakit lutut, sakit sendi, lenguh seluruh badan, sakit urat, boleh hubungi saya di talian berikut: 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM, Taman Polo
Pengeposan SELURUH MALAYSIA



No comments: