Sunday, September 7, 2014

Testimoni dan Review Collagen Shaklee Powder Hilang Jerawat, Bintik Hitam dan Kulit Berminyak

Collagen Powder Shaklee adalah suplemen collagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Collagen Shaklee bermolekul sangat ringan, kira-kira 1,000 Dalton, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan. Sebab itu ramai pengguna tegar Collagen Powder Shaklee menyajikan testimoni-testimoni yang terbaik kesan dari pengambilan. Entri kali ini saya nak berkongsi tentang testimoni collagen Shaklee Powder untuk masalah jerawat, bintik hitam sekaligus memberi bonus lain iaitu kulit lebih cerah dan berseri, tegang dan pendek kata puas mata memandang :) 



Apa kesan yang dirasai oleh Pn Haliza ni, meh kita ikuti 2 situasi berbeza yang dialami selepas menggunakan Collagen Powder Shaklee 

Situasi 1
——————
"Akak, saya tengok muka akak dah kecik la... Pastu kulit bersih je".

Situasi 2
——————
"La.. Ni Liza ke? Sib bek nampak hubby u... Kalau tak, tak kenal.... Mana pegi jerawat semua?"

Untuk pengetahuan semua, saya amik sekotak Collagen Powder + SR Vita-C Plus Shaklee. Kesannya memang menakjubkan. Kulit halus, warna sekata & yg penting jerawat pon susah nak keluar. Dah tak perlu mekap tebal2. Cukup sekadar bedak baby je.

Alhamdulillah. Berkat usaha, tawakkal & selebihnya izin dari Allah.



Haaaa tu dia... diulang, kulit bersih licin bebas jerawat, tak perlu make up tebal sbb struktur kulit dah halus.. Pakai bedak talkum baby pun dah nampak moist dan cantik. Mudah kan, jimat masa. 


Sebenarnya bukan itu sahaja kesan Collagen Powder Shaklee, bagi yang mempunyai kulit muka yang berminyak collagen sangat membantu. meh kita tengok testimoni pengguna yang lain 




Kesan pengambilan Collagen Powder dan Vitamin C, maslah kulit berminyak selesai..kulit lebih licin dan bukan muka sahaja terima kesannya, tapak kaki pun turut jadi cantik hilang semua merekah kt tumit. Haaa best kan? Banyak masalah selesai dengan Collagen Powder Shaklee..



Jangan tak tahu ya, collagen powder ni bukan setakat untuk makan bagi mendapatkan segala kebaikan dan khasiat untuk kecantikan kulit tetapi juga boleh dibuat masker. Bag kulit berminyak, disarankan juga untuk bermasker dengan collagen. Ada beza ya kulit lembap dengan kulit berminyak. Kalau kulit lembap, kita akan rasa moist dan lembut. Tapi kalau berminyak, kita rasa tak selesa, kulit nampak berminyak bukan lembap. 

BERITA BAIK untuk semua bakal pengguna collagen powder, bulan ni adalah bulan promosi collagen. Perfect time untuk cuba. Untuk details mengenai PROMOSI ini, boleh rujuk ENTRY INI.



Untuk mendapatkan COLLAGEN POWDER @ VITAMIN C, boleh hubungi saya di talian berikut: 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM, Taman Polo




No comments: