Tuesday, October 7, 2014

Pengedar Shaklee Seluruh Malaysia: Pengedar Shaklee Indera Mahkota, Kuantan

Kadang-kadang saya ada terima soalan " Akk pengedar Shaklee kan, kedai kat mana? Saya nak beli product Shaklee" Kadang-kadang pertanyaan datang dari mereka yang berada di luar indera mahkota atau di luar kuantan. Jawapan saya, "kedai akk kt rumah je dik". Macam mana nak beli? Kena datang rumah ke? 
Jika berada di indera mahkota atau sekitar kuantan boleh la kan, tapi kalau luar Kuantan, jangan risau saya juga pengedar Shaklee seluruh malaysia, saya gunakan khidmat en posmen, kita pos lajukan aje vitamin-vitamin Shaklee ni. Tetap sampai dengan selamat pada tuan-tuannya.

Nak COD secara percuma di sekitar Indera Mahkota dan kawasan sekitar? Saya adalah pengedar Shaklee atau distributor Shaklee yang sah dan bersedia untuk beri consultation dan penghantaran product Shaklee untuk anda ke seluruh Indera Mahkota terutamanya Indera Mahkota 2, Indera Mahkota 8, Indera Mahkota, 14, Indera Mahkota 15, Bukit Istana, Kotasas, UIA, Kolej Shahputra. 


Anda boleh hubungi saya untuk :- 
  • Beli product Shaklee 
  • Join ahli Shaklee

Untuk kedua-dua tujuan di atas, saya akan guide cara makan dan jika ingin menjadikan bisnes Shaklee sebagai part time business, coaching juga dilakukan samada secara maya ataupun face to face. 

Berikut adalah antara kelebihan menjadi ahli Shaklee 



Boleh ikut kisah sharing saya mengenai kelebihan menjadi ahli Shaklee di sini 



Jika ingin mendapatkan product Shaklee di Indera Mahkota dan kawasan sekitarnya atau nak menjadi sebahagian dari keluarga Shaklee kami, boleh hubungi saya di talian di bawah 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area covered: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM

No comments: