Monday, November 3, 2014

10 Kesan Omega Guard yang Paling Popular. Walaupun kesan No 8 agak 'Rare" tapi Amat Mengejutkan Saya

Beruntunglah mereka yang memang mengambil Omega Guard setiap hari, setiap bulan tanpa culas. Mereka ini boleh menerima kesan yang sangat hebat dan juga, boleh menjimatkan wang dari mendapat rawatan hospital yang mungkin menelan belanja seumpama membeli 3 botol Omega Guard paling kurang pun, kalau hospital swasta mungkin lebih lagi. Apa kesan dari makan Omega Guard yang paling ketara? Saya senaraikan sebanyak 10 yang paling popolar di kalangan pengguna Omega Guard..tapi kesan no 8 mungkin ramai yang tidak menyangka.

Kesan #1: Anak bebas Nebulizer, atau mungkin bebas ventolin dan acute bronchitis dan yang menarik bebas asma 
Ramai kanak-kanak mengidap penyakit asma/asthma/semput. Bayangkan setiap kali berlaku, ibu bapa bergegas bawak anak ke klinik/hospital dan anak terpaksa menggunakan nebulizer. Persoalannya sampai bila? Ramai ibu bapa yang bijak mengambil pendekatan memberikan vitamin tambahan untuk anak iaitu Omega Guard untuk mengurangkan keradangan di paru-paru. Kesannya? Anak bebas nebulizer!

Ikuti cerita lanjut Omega Guard untuk pesakit asma/asthma/semput di kalangan dewasa dan kanak-kanak DI SINI







Kesan #2: Kolestrol jahat LDL sudah berkurangan 
Ramai yang mengalami masalah kolestrol tinggi dalam badan, tak kira yang gemuk atau yang kurus semuanya ada potensi untuk mendapat bacaan kolestrol yang tinggi. Akibat kolestrol tinggi, serangan jantung dan strok boleh berlaku dan boleh berakhir dengan maut. EPA dan DHA dalam OMEGA GUARD menurunkan kadar kolesterol ‘jahat’ LDL. Omega juga bagus untuk memperbaiki kesihatan kardiovaskular disamping memelihara tekanan darah dan paras trigliserida dan kolesterol yang normal.


Lelaki dalam video ini juga pada asalnya mempunyai tahap bacaan kolstrol yang tinggi tapi berjaya mengatasinya..badannya juga dah kurus 


Kesan #3: Pembentukan otak, saraf dan retina bayi yang baru lahir meningkat 70% bila ibu mengambil Omega Guard sepanjang kehamilan 
Jangan tak tahu, kandungan EPA dan DHA yang cukup adalah penting kalau inginkan anak yang dikandung berkembang sangat baik dari segi otak, pembetukan saraf dan retina. Tak cukup ambil melalu makanan harian? Ibu hamil perlu ambil melalui vitamin tambahan. Kalau ank bijak, mak ayah pun tak payah pening-pening macam mana nak buat agar anak cepat belajar, cepat membaca, cepat tangkap ilmu yang diajar. Senang hati kan? Eh bukan kanak-kanak je yg pick up tapi org dewasa pun sama 




Kesan #4: Kahak akibat batuk dan selsema senang keluar dan tidak berpanjangan.
Bila kahak tak keluar, mak ayah jugak yang tak boleh nak tidur lena. Kesnya, anak pun tak boleh nk tidur lena sebab pernafasan tak lancar. Wooo penat jaga bila anak sakit ni, kita memang tak cukup rehat. Tambah kalau teruk, memang ke hospital la jawabnya. Alangkah baiknya anak sembuh tanpa ubat kan? 






Kesan #5: Berat badan dah turun. 
Jangan tak tahu kesan dari asid lemak omega 3 boleh meningkatkan aliran darah ke otot masa bersenam dan juga boleh merangsang enzim yang memainkan peranan dalam penyingkiran lemak akan lemak dapat ditukar ke tenaga..bukan disimpan. Jangan lupa untuk amik Omega Guard kalau nak kurus. Kesan sampingan? perut boroi pun dah beransur-ansur kempis. 

Boleh baca lanjut bagaimana Omega Guard bantu untuk kurus DI SINI





Kesan #6: Mengurangkan bengkak dan gatal akibat Gout 
Seksa bila diserang gout. Sendi pun turut terkena sampai tak boleh nak berjalan, nak pegang barang. Asid urik tinggi dalam badan adalah punca gout. Omega guard bantu mengurangkan rasa sakit kesan keradangan akibat gout. 

Baca lanjut DI SINI mengenai rawatan tanpa ubat bagi pesakit gout


Kesan #7: Gatal-gatal dan keradangan kulit akibat ECZEMA dah beransur baik 
Eczema ni tak kenal usia, dari bayi sampai dewasa payah nak hilang. Kalau gatal memang boleh menggaru tak ingat sampai luka-luka dan menggelupas, dan akhirnya meninggalkan parut yang hodoh. Kalau yang dewasa pun tak selesa, apatah lagi bayi dan kanak-kanak. 
Jika ibu menyusu yang mana bayinya mempunyai eczema, disarankan untuk ibu mengambil supplement Omega Guard. Jika kanak-kanak atau org dewasa, boleh mengambilnya sendiri 



Kesan #8: Omega Guard bantu mereka yang ada masalah KENCING BERDARAH
Siapa sangka Omega Guard juga boleh menjadi penawar kepada masalah Kencing Berdarah. Kencing berdarah ni tiada ubat. Saya juga baru tahu, setelah dikongsi oleh mereka yang ada masalah ini. Yang menarik, penggunaan minyak ikan untuk masalah ini adalah di bawah saranan doktor. Alhamdulillah ianya mujarab! 


Kesan #9: Kesan alergik pada makanan laut berkurangan
Biasanya mereka yang alergic akan mengelak untuk makan makanan laut. Terasa hilang pulak 1 nikmat makan kan? Yelah bila makan, gatal sana gatal sini sampai merah-merah siapa yang selesa dan sanggup nak hadapinya. 


Kesan #10: Memperbaiki struktur kulit terutama mereka yang mengalami keradangan akibat SLE dan Psoriasis. 
Penyakit ni adalah disebabkan oleh keadaan autoimun yang mengakibatkan permukaan kulit kemerahan dan berlaku keradangan. Minyak ikan akan membantu mengurangkan gejala keradangan ini. Bagi mereka yang mengalami masalah kulit kering, penggunaan omega guard juga sangat membantu untuk melembapkan kulit 



Amacam?? Banyak best tak Omega Guard? Lebih mengungtungkan Omega Guard boleh diambil oleh seluruh ahli keluarga dari kanak-kanak berumur 2 tahun hinggalah dewasa. Tentu lebih bijak dengan Omega Guard 

Ingin dapatkan Omega Guard? Hubungi saya di talian tertera. Berita baik untuk mereka yang membeli omega guard bulan ini (Nov 14) pembelian 6 botol, anda boleh membawa pulang 1 botol Omega Gaurd secara PERCUMA . Apa kelebihan beli 6 botol? 
 >> Jimat duit. Untung RM136
>> Free membership - jimat RM65
>> Dapat pulangan wang sebanyak RM32.70

Nak cuba dahulu? jangan risau, jangna kecewa, anda masih dapat beli Omega Guard dengan harga yang lebih rendah. Pembelian 2 botol bulan ini sahaja, anda layak mendapat potongan harga 5%. Jimat beli satu ke or jimat beli 2? Mestilah jimat beli 2. Lagi jimat jika join ahli :) 


Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM
Penghantaran ke seluruh malaysia adalah melalui pos.





7 comments:

Mak Jemah Jual Vitamin said...

mak aii sungguh banyak kelebihan omega hasil kupasan puan hehhee..mak jemah pun kat rumah wajib ada omega ni, hari-hari pecah sebiji masuk dalam minuman anak-anak. dari dok bagi lemak lain baik bagi lemak omega 3 kan..

Nadiah Othman said...

perkongsian yag menarik :). cuma jika ada kencing berdarah dan sakit, lebih baik jumpa dr terlebih dahulu, sbb berkemungkinan batu karang dan menyebabkan buang pinggang bengkak

Nurul aziyana said...

nadiah : aah btul..mmg sebaiknya jumpa yg lebih pakar dulu

aqilah said...

Alhamdulillah..saya lpas consume de nmpk perubahan.berat turun 1.5kg smggu n kulit sensitif xde dah..

Nurul aziyana said...

aqilah : alhamdulillah syukur serasi

arbai said...

Bagaimana kalu mereka yg mengambil ubat cair darah? Adakah kesan sampingannya jika diambil bersama..?

arbai said...

Bagaimana kalu mereka yg mengambil ubat cair darah? Adakah kesan sampingannya jika diambil bersama..?