Tuesday, December 9, 2014

Daftar Ahli Shaklee dan Menang IPHONE 6. Woooow!!!

Waaah daftar ahli Shaklee boleh menang IPHONE 6? Biar betul!! Yes ni memang betul. Cara nk menang pun mudah sahaja. Teruskan membaca kerana anda mungkin tak percaya semudah ini untuk mendapatkannya. Yang penting tak perlu beratur panjang pagi2 buta semata2 nk dapat IPHONE 6 dengan harga RM6.. haaa itu dh la kena beratur, kena bayar lg RM6 sedangkan ini percuma...ya PERCUMA.


gambar: google


Kami bertuah sebenarnya berada dalam group yang memberi banyak peluang termasuklah peluang untuk menang IPHONE 6 yang baru release tu :) Syiok oo.. kalau nak beli rege dah RM2k lebih. Mungkin lebih baik dahulukan apa yang perlu dulu kot sebab saya ni bukan jenis gila gajet. Haahahha tapi mungkin jadi gila la kalau dapat FREE. Lpas tu buat-buat alasan samsung asyik hang aje.. eh memang betul pun.

Ape yang bestnya IPHONE 6 ni? kata pengguna, kameranya barat DSLR. Wooow ini memang syiok bg yang suka amik gambar kan. Tak payah nak usung DSLR yang besar gabak tu.

OK nak tahu kan caranya mcm mana?

Peluang untuk dapatkan IPHONE 6 percuma ni hanya ada bila anda sudah jadi ahli atau bakal jadi ahli dalam group kami. Mungkin ada yang kata "eh saya dh jadi ahli bawah group awak tak tahu apa-apapun pasal tu" Heheheeheh inilah masanya anda ambil tahu untuk berpeluang menang. Yang belum jadi ahli Shaklee dan special untuk mereka yang memang dah makan vitamin Shaklee berbulan-bulan, inilah masa terbaik untuk anda join ahli Shaklee. Atau baru first time nk consume vitamin Shaklee pun boleh join ahli sambil beli barang. Tapi join ahli bawah group kami je tau.

Ada 2 cara nak jadi ahli Shaklee, boleh pilih nak yang mana satu. DI SINI diterangkan secara details bagaimana untuk jadi ahli Shaklee dengan cara yang betul.

Seterusnya, adalah satu bonus bagi mereka yang hantu blogging. Hantu macam mana tu? Kalau dah jadi hantu blogging, semestinya lah ada blog personal kan? Haaa bonus kat sini maknanya peluang nak dapatkan IPHONE 6 ni ada kaitan dengan blog. Jom blogger2 sekalian yang memang suka makan vitamin Shaklee untuk join ahli. Yang ada blog tapi blog bisnes...punnnn boleh yunk! Saya yakin anda dah terer dah bab blog ni

OK next...

Apa lagi ya?

Langkah seterusnya ada kaitan dengan 3 video ni






Apa nak buat dengan video2 ni? Dan apa pula kaitan dengan anak nis edangkan anda tak kawen lagi? Dont wurry, be happy ianya tidak menjejaskan langsung status cik anda :) Tapi kalau anda juga ada pengalaman peribadi sama seperti video-video ni, itu bonus yang kedua. 

Dah tu nak buat apa? 

Heheehehehe join ahli dulu. Cakap banyak pun anda tak dapat IPHONE 6 tu kalau syarat utama join ahli tak dapat dipenuhi. Tarikh tutup bila? Anda hanya ada peluang sehingga 31Disember2014. Tapi diingatkan join lambat, rendah sedikit peluangnya. Orang lain tengah berebut-berebut ni. Best man/women wil win.. gitewwwww. 

Jadi hubungi saya untuk daftar ahli Shaklee anda hari ini 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM, Taman Polo

No comments: