Monday, June 8, 2015

Kelebihan dan Kebaikan Bahan Dalam VIVIX Tiada Tandingan

Berita baik sebenarnya buat semua kerana dari May-October 2015, pembelian 2 botol VIVIX memberikan pulangan keuntungan yang sangat banyak. Selain menikmati 1001 kelebihan dan kebaikan VIVIX, pengguna boleh jimat sehingga RM400. Memang peluang yang sangat berbaloi untuk direbut. Kebaikan VIVIX dapat, duit pun jimat banyak! lagi dapat apa? Free Vitalea, Free Keahlian, Free penghantaran, dapat cash Back lagi.


Entry kali ni saya nak share tentang kelebihan dan kebaikan bahan yang ada dalam VIVIX. Bahan-bahan inilah yang sebenarnya menjadikan VIVIX sangat eksklusif, dan memberi impak kepada mereka yang mengambilnya.

Badan kita bergantung kepada keupayaan kita untuk memperbaharui sel, dan seperti yang kita ahu semakin tua, keupayaan ini akan mula berkurang, menyebabkan perkembangan sel-sel baru akan menjadi perlahan yang kemudiannya menyebabkan penuaan sel.
Lama kelamaan, badan kita tidak akan dapat berfungsi dengan berkesan seperti yang berlaku sebelum ini. Penuaan sel adalah disebabkan oleh kesan kerosakan akibat dari radikal bebas.

Vivix mempunyai 4 ramuan utama:
  • Polyganum Cuspidatum
  • Anggur Muscadine
  • Elderberries Eropah
  • Lobak ungu

Meh kita tengok apa kelebihan dalam setiap bahan ni satu persatu 


(1) Polygonum Cuspidatum

Juga dikenali sebagai Japanese Knotweed. Ia adalah sumber semula jadi resveratrol. Ia mempunyai banyak manfaat kesihatan dan sering dilihat dalam makanan tambahan anti-penuaan dalam perubatan Cina. Saintis telah menjalankan banyak ujian untuk melihat manfaat kesihatan resveratrol. Ujian ini menyimpulkan resveratrol membantu melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi olahraga,mengurangkan berat badan dan membantu dalam mencegah pertumbuhan tumor.

(2) Anggur Muscadine

Anggur Muscadine dan benih mereka adalah sumber yang kaya dengan polifenol dan anti-oksida, serta ciri-ciri anti-radang. Kualiti unik anggur muscadine adalah kemampuannya untuk menyembuhkan diri daripada penyakit, bakteria dan kulat. Anggur muscadine menagandungi  sebatian fenolik yang sangat pekat. Berbanding dengan anggur lain, anggur muscadine mempunyai 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti memberi manfaat kepada kesihatan kardiovaskular, tahap gula darah dan proses penuaan, dan masalah kesihatan yang lain. 



(3) Elderberries Eropah

Selama berabad-abad, elderberries telah digunakan dalam perubatan tradisional untuk pelbagai keadaan kesihatan, termasuk artritis, asma, sembelit dan sebagai ubat untuk selesema. Elderberries mengandungi kalium dan jumlah Vitamin C yang tinggi, dengan itu menguatkan sistem imun.

Elderberry juga sumber yang kaya dengan antosianin o yang mengandungi 3x lebih banyak daripada karotenoid. Antioksidan yang kuat ini membantu melindungi sel-sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh toksin alam sekitar, diet rendah dan tekanan. Ia juga mengurangkan kesan kerosakan akibat kolesterol tidak baik dan platelet daripada melekat pada dinding saluran darah. Ini mengurangkan risiko aterosklerosis.

Elderberry juga membantu meningkatkan penglihatan malam kerana ia membuatkan rhodopsin atau visual ungu dalam mata. Ini membantu dalam melihat dalam mengurangkan pencahayaan. Ia juga membantu dalam menangani tekanan.

(4) Lobak Ungu 

Lobak ungu adalah sumber vitamin A yang baik dan mengandungi fitokimia termasuk karotenoid, phenolic, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpens. Ini adalah fitokimia yang mempunyai antioksidan, anti-bakteria, anti-radang dan lain-lain ciri-ciri yang meningkatkan pencegahan penyakit dan menambahkan kesihatan 

Lobak ungu juga mengandungi antosianin, yang diketahui mempunyai ciri-ciri anti-oksida  sangat tinggi. Ia terbukti mempunyai kesan ke atas aktiviti-aktiviti anti-karsinogenik.

Dengan semua kelebihan dan kebaikan bahan dalam VIVIX ni menjadikan VIVIX bukan sekadar jus. Tapi jauh dari itu ia adalah tonik antipenuaan yang tak boleh dicapai oleh mana-mana jus antioksidan.
Jadikan VIVIX pilihan tonik antioksidan anda, order boleh dibuat dengan menghubungi saya di talian di bawah

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

NAK DAPAT FREE SEBOTOL VITALEA???? Klik LINK INI

2 comments:

Diet Diet Sihat said...

info yang bermanfaat dari blog saudari. memang best

natura said...

Tengok pada ramuan pun tak pernah dengar kan.
Ramuan yang susah untuk didapati dan memang mahal.
Sebba tue sebotol VIVIX harganya 0berbaloi dengan ramuannya kan.