Monday, July 20, 2015

Hilangkan Bengkak Susu Tak sampai 1 Hari

Bengkak susu semasa berpantang? Memang seksa dan sakit. Sakitnya menyucuk-nyucuk sampai boleh demam. Rasa keras macam batu. Dan lebih teruk boleh jadi jangkitan pulak. Itu yang kita taknak sebenarnya. Untuk kelahiran yang kedua ni, saya tak terkecuali mengalami bengkak susu. Tapi alhamdulillah derita bengkak susu sekejap aja. Apa rahsia dan tips hilangkan bengkak susu dalam tempoh singkat? Saya akan share dengan pembaca supaya takde la anda menderita berhari-hari sampai demam.



Masa lahirkan anak 1st, saya alami juga bengkak susu ni tapi masa tu tahan aje la..sambil tuam dengan tuala panas dan minum air panas. Tapi kesannya lambat jadi memang seksa menahan, takda cara mudah masa tu. Mujur tak demam aje tapi memang kena bertabah. Dengan sakit czer lagi..waduh memang seksa. Sakitnya tu di sana sini. 

Syukur juga anak asyik menyusu, jadi itu aje lah cara yang boleh kurangkan sedikit bengkak tu. 
Itu dulu. Kali ni saya ada penawar yang sangat mujarab dan sangat mudah. Saya hanya telan LECITHIN SHAKLEE. Memang woow la kesannya. Tak sampai sehari sakit menyucuk-nyucuk tu hilang. Dan susu mencurah-curah dengan lancar sampaikan tersedak-sedak Umar setiap kali menyusu. Alhamdulillah saya temui cara yang sangat mudah, senang dan pantas.


Setiap kali rasa macam bengkak susu, saya cepat-cepat telan LEcithin ni. Memang tak sempat nak rasa sakit. Bila anak dah menyusu, aerola pun dah lembut, sebaiknya pam pula nak kasi susu keluar habis. Jadi bila breast dah kosong, susu baru akan dihasilkan dengan lebih cepat. Dan inilah tips untuk banyakkan susu dan sebagai persediaan untuk simpan stok susu. Nanti takde lah istilah stok susu tak cukup bila dah nak naik kerja. 

Selain untuk hilangkan bengkak susu, Lecithin ni adakelebihan lain juga iaitu buang lemak. Jadi bagus untuk ibu yang nak kurus selepas bersalin terutama bahagian perut. Lebih efisien jika diambil bersama dengan Alfalfa. Alfalfa juga milkbooster yang sangat bagus dan bantu kecutkan otot-otot yang kembang selepas bersalin. 

Bagi ibu-ibu yang ada masalah bengkak susu dan ingin dapatkan LEcithin, boleh hubungi saya di talian berikut. Untuk customer saya, saya akan ajar cara makan Lecithin untuk masalah bengkak susu bagi mendapatkan kesan yang cepat. Disarankan juga untuk ibu ambil bersama Alfalfa complex sebagai milk booster dan penjagaan dalaman wanita. 

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
DAPAT FREE SEBOTOL VITALEA DENGAN PEMBELIAN VITAMIN DAN JOIN AHLI SHAKLEE. Klik LINK INI


PROMOSI VIVIX HINGGA OCTOBER
Hubungi 0129576172 untuk info lanjut



No comments: