Saturday, September 12, 2015

Percutian Ke Bangkok 4H3M Percuma dengan Tiket dan Penginapan

Tak pernah melancong luar negara tapi teringin? Ape lagi kalau dapat Free.
Peluang keemasan unutk mereka yang sangat teringin nak pergi melancong luar negara tapi rasa tak mampu nak menyimpan untuk tujuan itu, banyak sangat kekangan atau rasa macam pleuang nak pergi sendiri tipis benar.



Saya offer trip percuma ke Bangkok! 4hari 3 malam

Tak payah nak beli tiket kapal terbang, tak payah nak susah-susah cari hotel or penginapan dan tak payah susah-susah nak cari travel ejen nak bawak korang gi jalan-jalan tempat best kat Bangkok nu.

Dari trip percuma ke Bangkok ni, peluang untuk korang dapat trip percuma ke luar negara yang lain juga terbentang luas. Tunggu grab aje. Nak ke mana? London? Paris? US? Italy? Bolehhhh. Bukan omongan kosong tau. Sebab tahun lepas saya dah pegi ke US..dan tahun ni ke Italy insyaaAllah.

Nak tahu story percutian percuma saya ke US boleh baca catatan saya di sini. Sungguh  best tak boleh nak describe dengan kata-kata..gitewww

OK berbalik pada trip percuma ke bangkok ni, terbuka kepada semua rakyat Malaysia. Syarat utama mestilah join group bisnes kami yang super best ni. Sebelum saya cerita details, meh enjoy dulu dengan video ni..




Best giler kan! Bukan 5 star tapi 6 star dah. Saya dah rasa layanan trip 6 stars ni..Menang super best. Tapi tak mo la rasa sorang-sorang. Benda baik harus dikongsi bersama biar lebih ramai yang rasa. 

Macam mana nak dapatkan Free Trip Ke Bangkok ni? 

Saya bantu anda untuk dapatkannya. Memang ramai yang berebut-rebut nak pergi. Pastikan anda salah seorang darinya yang berjaya. Syarat pertama, sertai group bisnes kami. 
Bila saya kata sertai group bisnes tu maknanya buat bisnes la. Bisnes modal rendah. Tak perlu modal besar-besar sampai terpaksa meminjam..No no no bisnes yang hampir tiada risiko adalah bisnes modal rendah. Berapa modal? Hanya RM79.50. 


Bisnes apa yang di maksudkan?

Bisnes Shaklee,best supplement brand. No 1 di US dan rasanya no 1 juga di Malaysia. Produk terkenal sejak bertahun-tahun dengan ribuan testimoni. Jadi nak perkenalkan pada orang memang tak susah mana. Konsep bisnes pun mudah. Dengan sifir 3S, insyaaAllah tiket ke Bangkok dalam genggaman. Apa benda 3S tu? Haa yang ni akan diterangkan detail setelah korang masuk group bisnes kami. 

Boleh percaya ke?

Eh tentulah. 3 tahun dalam bisnes ni sudah banyak yang saya dapat. Kehidupan juga berubah. Bukan setakat duniawi tapi ukhrawi menjadi tonggak utama. Nak dapat dunia, akhirat kena kejar dulu. Bukan sebaliknya ya. Kejar akhirat macam mana? Itu semua ada dalam bisnes kami..kalau nak maju kena bercinta dengan Si Pemberi Rezeki. Siapa? Tentulah Allah Yang Satu. Kalau lupakan Dia, Dia pun taknak pandang kita. Rugi besar! 



Lagipun..
Bila kita nak mencari bisnes, pastikan bisnes tu jenis bisnes yang sentiasa mendapat tempat di pasaran bukan jenis yang bermusim. Ada 5 jenis bisnes iaitu 

1) Kelahiran
2) Kematian
3) Perkahwinan
4) Pembelajaran
5) Makanan

Shaklee bisnes ada semua 5 yg disebut di atas. Semua product shaklee boleh dibeli untuk semua tujuan di atas. Sebab itu sampai sekarang bisnes Shaklee bertahan malah makin berkembang. Saya sendiri pun tidak pernah menyesal terjun dalam bisnes ni malah sangat bersyukur. 

Macam mana nak join bisnes ni?

Pertama sekali kena DAFTAR AHLI SHAKLEE terlebih dahulu. Berapa yuran? Hanya RM79.50. Itulah modal korang untuk mula, macam saya cakap kt atas tadi. Lebih bagus kalau korang memang dah makan vitamin Shaklee tapi belum jadi ahli je..Haa memang peluang emas sbb korang la yang paling bertuah. Dah makan, dah bercinta dengan kebestan vitamin Shaklee, sangat senang nak share kebaikannya dengan orang lain. Baru sharing is caring. 

Dan yang bagusnya korang join ahli dengan pembelian sekarang korang akan dapat PERCUMA juga sebotol multivitamin Vitalea. Koran tau tak Vitalea ni adalah multivitamin tertua di dunia. 100 tahun tau umurnya. Haaa brand yang bertahan lama tentulah brand yang terbaik. 

Multivitamin ni penting sebab sehari-hari makanan kita bukan ikut piramid makanan kan? Kita takde masa nak ukur portion makanan kita. Asal ada makanan yg blh kenyang, kita makan. Cnth paling cikai la..makan buah. Hari2 patutnya kene makan..bukan 1 hidangan tapi lebih. Adakah kita makan hari2? Haa jawab sendiri. Soooo nak bagi FREE untuk korang makan bila register ahli Shaklee sehingga bulan October. Join ahli bulan November dah tak dapat. 

Bagi yang tak pernah dan payah nak makan vitamin, Vitalea adalah permulaan yang baik 

Jadi jangan lepaskan banyak peluang best ni. 
Modal RM79.50 korang akan dapat balik jika follow betul2 sistem dalam bisnes ni. Malah mungkin dapat lebih banyak dari tu. Untuk trip free ke Bangkok ni korang terpaksa dapat bonus 4 angka tau. Suka? Sape tak suka kan..jadi bertindak sekarang. Saya guide korang jadi usahawan yang berjaya. 

Register ahli Shaklee dengan saya segera. Contact saya di talian di bawah. Jumpa anda dipuncak! 

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

No comments: