Saturday, January 16, 2016

Nak Cantikkan Kulit Dari Dalam Tanpa Makeup Tebal? Ikut Cara Ni

Nak cantikkan kulit ibarat ratu cantik?? Waaah ibarat ratu cantik. Tak menahan kau... Hahahaha.. Eh tidak mustahil. Kalau sebelum ni, nak cantik tepek makeup tebal 4 inci, sekarang dah tak perlu. Tepek bedak baby je cukup. Taknak tepek bedak pun boleh. Tapi kalau nak macam ni, hanya kulit yang cantik dari dalam sahaja boleh bagi kesan begini.

Sebab apa?

Kulit yang sihat terbentuk dari sel yang sihat. Macam mana nak cantik kat luar kalau sel kat dalam dah mati, dah tak bermaya, atau nyawa di hujung tanduk ja.

Macam mana nak bagi sel sihat? Tentulah dengan menjadikan sel cukup nutrisi. Analoginya mudah, kita kalau tak makan ada tenaga tak? Tak minum, ada tenaga tak? Tak cukup nutrisi, boleh nampak sihat tak?

Of coz la tak kan?

Sel yang sihat bermakna DNA pun elok. Tepek-tepek kat luar, kesannya sementara. Apatah lagi kalau yang tepek-tepek tu mengandungi bahan kimia seperti paraben yang boleh meresap ke kulit dan boleh jadi penyebab kepada hormon tak stabil dan kanser payudara. Nak cantik, lain pulak yang dapat.



Ok, ummi nak bagitau satu cara paling mudah ni macam mana nak hasilkan kulit yang gebu, cerah, muda remaja, tiada kedut. Cuba bayang kulit uolls macam tu sekarang? Best kan? Dah tak payah lagi nak cakap "bestnya tengok kulit dia..halus gebu takda masalah"

Tengok Video ni


Dah tengok? Haa itulah tipsyang sebenarnya. 

Hasil kajian dari pihak Shaklee, VIVIX membantu dalam memperlahankan proses penuaan. Muda 25 tahun. Kalau sekarang umur 40 tahun, cuba imagine punya kulit ibarat umur 15 tahun. waaah nampak macam tipu kan? tapi itulah hasil kajian dari Shaklee..clinical research tau, bukan research belakang rumah atau kajian kat dapur.

So haruslah terbukti betul. Tenok pulak kulit-kulit mereka yang dah consume vivix bertahun-tahun, memang jeles tengok.


Macam mana VIVIX boleh buat jadi macam tu?

VIVIX mengandungi resveratrol, iaitu sumber antioksidan yang sangat hebat bertujuan untuk melambatkan proses penuaan. Umur je meningkat tapi dalaman menten kekal awet muda.

Ada 6 kelebihan resveratrol yang utama
  1. Meningkatkan fungsi sel. Sel kita ni kalau tak fully function, badan kita akan mula sakit..sakit sana..sakit sini..
  2. Tingkatkan tahap tenaga. 
  3. Membantu pengurusan berat badan.. nak diet..nak detox memang boleh. 
  4. Tingkatkan metabolisme badan. Bila metabolisme meningkatkan, senang la nk kurangkan berat dan kasik menten 
  5. Perlahankan proses penuaan. Walaupun umur meningkat, kulit tetap menten awet muda 
  6. Meningkatkan kesihatan badan dan minda. 

4 Mekanisma Tindakan Vivix

  • Ramuan botanikal Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • Ramuan botanikal Vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.
  • Ramuan botanikal Vivix menggalakkan biogenbesis (pembentukan baru) mitokondria untuk meningkatkan tenaga di dalam sel.
  • Ramuan botanikal Vivix adalah 10x lebih kuat daripada resveratrol (ramuan unik dalam anggur muscadine) untuk melambatkan pembentukan protein AGE.

1 botol Vivix boleh tahan sebulan.. tapi ummi tamak.. heheehheeh ummi dan suami minum 2 botol sebulan. Biasanya 1 sudu teh je sehari tapi disebabkan vivix ni boleh bertindak sebagai ejen bakar lemak dan ejen detox, kami minum 1 sudu besar 2x sehari. Kesan lebih best dan power! 

Yang paling bestnya, Vivix ni boleh membantu menjaga kesihatan secara keseluruhan. Bukan sekadar utk jaga kecantikan sahaja. Jadi jika ada masalah penyakit darah tinggi, kencing manis, jantung, kolestrol tinggi boleh amalkaan Vivix Shaklee.
Faedah resveratrol yang ada dalam Vivix boleh membantu baikpulih sel dalam badan kita untuk elak dari jadi lebih kronik.

Baca juga 
>> Cara Cepat Baik Luka KENCING MANIS
>> Cara Hilangkan Batu Karang Elak Kegagalan Buah Pinggang
>> Cara Hilangkan Bekas Parut Jerawat Yang Hitam dan Berlubang
>> Penyakit Tibi : Bagaimana Nak Pulih Lebih Cepat

Jika nak cantikkan kulit bak kulit artis, tanpa perlu nak makeup tebal, nak pergi facial setiap bulan, inilah cara yang paling senang. Bukan sahaja kulit cantik, tapi kesihatan terjaga. Tak guna cantik kalau badan sakit kan? 
Ummi nak bgtahu bulan ni ada promosi VIVIX, jadi perfect time la nak grab 
Bagaimana nak dapatkan VIVIX? 
Boleh hubungi ummi di talian di bawah 
Pembelian 2 botol VIVIX anda layak untuk dapat Free Membership, Free postage dan cash back RM36. Jimat lebih banyak untuk wang anda. 


SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan


1 comment:

Vitamin Terbaik said...

Nak cuba sangt2. Kak perlu ker detox dgn herba lax dlu sblm amalkan vivix ni?tq