Thursday, June 9, 2016

Bersin Waktu Pagi Berkurangan - Tak Perlu Lagi Ubat Spray Hidung

Bangun pagi je bersin..bukan sekali tapi berkali-kali. Stress juga asyik hacum hacum je kan. Orang sekeliling yang mendengar pun boleh stress. Lepas dah hacum-hacum tu sure rasa macam hidung berhingus je. 


Kalau kes yang teruk, boleh demam tau. Ummi ada pengalaman ni. Memang stress. Kalau dah bersin pagi tu memang melarat..lepas tu mula la rasa tak sedap badan. Tapi tu dulu. Sekarang, dah jarang berlaku. 

Rahsianya? 

Sama yang macam kisah yang ummi nak share kat bawah ni. Kes yang sama. Rawatan yang sama.  

**************************************************************

Saya nak share testimoni suami saya yang mengamalkan Set Resdung Shaklee. Perkenalan kami dengan vitamin Shaklee bermula dengan Set Resdung ni. Terus kami sekeluarga jatuh cinta dengan vitamin Shaklee sehingga ke saat ini.

Suami ada masalah resdung sejak sekian lama dah. Pernah pergi berjumpa doktor dan doktor hanya memberikan ubat titis atau spray ke dalam hidung bagi mengurangkan masalah bersin setiap pagi. Doktor juga suruh suami beli sendiri di farmasi apabila ubat dah habis.


Saya nekad mahu suami mencuba Set Resdung Shaklee sebab saya tidak mahu suami bergantung kepada ubat spray tersebut. Ubat tersebut tidak mampu menghilangkan masalah resdung suami saya, ianya sekadar untuk sementara sahaja.

Pada penghujung April 2014, suami bersetuju untuk mencuba Set Resdung yang terdiri daripada Alfalfa, vitamin C, B Complex, Garlic dan juga Zinc.

Alhamdulillah selepas seminggu konsisten amalkan, bersin ibarat mesingan setiap pagi telah berkurangan. Kami pada mulanya hampir tak perasan yang suami dah kurang bersin. Syukur sangat.Saya dah tak stress dengar suami bersin setiap pagi. Suami pun lebih sihat dan gembira. Tak perlu lagi ubat spray dalam hidung!

Selain masalah resdung, suami juga kerap kena sakit kepala atau migrain dan bergantung pada panadol setiap kali ianya datang menyerang. Secara tak sengaja juga masalah sakit kepala suami dah takde dan dah boleh say bye bye pada panadol!

Sesekali datang sakit kepala pun bila stress kerana kerja banyak, itu biasa la tapi tak perlukan lagi panadol cukup dengan upkan dose B Complex untuk kawal stress.




Kami sangat berpuashati dengan vitamin Shaklee sebab ianya sangat berkesan dan dibuat pula secara semulajadi dan melalui proses R&D yang ketat juga. Jaminan keselamatan dan keberkesanan paling utama bagi kami dalam memilih suplemen. Berbaloi dengan wang ringgit yang kami laburkan pada Shaklee untuk kami tingkatkan tahap kesihatan kami sekeluarga untuk jangkamasa panjang.

Saya sangat syorkan kepada anda di luar sana yang ada masalah resdung dan bersin2 setiap pagi untuk cuba amalkan Set Resdung Shaklee ni.

Kami sudah. Anda bila lagi?
Inilah Shaklee Effect kami. Terima kasih Shaklee

Kat mana nak dapatkan Set Resdung ni supaya dah tak sengsara hadap bersin pagi-pagi? Boleh hubungi ummi di talian berikut. 

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan

1 comment:

Dila said...

rawatan dari dalam dengan vitamin shaklee memang tepat, kerana bersin, batuk , pening biasanya adalah penanda luaran tentang masalah dalaman yang kita sedang alami sekarang