Thursday, September 1, 2016

Kena Buang Kerja, Apa Nak Buat Untuk Tampung Kehidupan

Sebelum ni tahu ramai pekerja Oil & Gas kena buang kerja. Sebelum tu bahagian penerbangan. Terkini pekerja bank pula bakal menerima nasib yang sama. Lepas ni sektor mana pula ya? Nampaknya semua orang pun tidak boleh duduk dalam zon selesa termasuklah kakitangan awam juga. Segala kemungkin boleh berlaku. Bersedia atau tidak?


Semuanya kerana melibatkan kos. Apa nasib mereka yang dibuang kerja? Boleh cari kerja lain dengan senang ke? Atau cara yang lain, jalankan bisnes. Masalahnya bisnes apa yang fleksible, tidak memerlukan modal yang tinggi dan boleh dilakukan di mana-mana termasuk lah di rumah? 

Yelah kalau dah sumber pendapatan tiada, takkan nak buat bisnes dengan modal besar..nak kena meminjam bagai. Itu bukan jalan yang bijak. Merangkap diri ade la. 

Cara yang selamat, mula jana pendapatan dengan bisnes online. Jual product orang. Namun harus berhati-hati untuk nak pilih product orang ni. Pastikan yang dijamin kukuh dan bertahan lama. Dan biarlah juga anda boleh dapat pendapatan darinya...bukannya jual tapi hasil jualan tak dapat. 

Cadangan ummi, buat bisnes dengan jual product Shaklee. Kenapa Shaklee? Ini ummi listkan asbab2nya 

======================================================================
=======================================================================


  • Shaklee sudah bertahan selama 60 tahun di persada antarabangsa dan lebih 30 tahun bertapak di Malaysia. Syarikat yang kukuh tentunya syarikat yang bertahan lama. 
  • Product Shaklee ada jaminan kualiti yang diiktiraf peringkat global, disahkan oleh pihak ketiga dan diterbitkan di dalam banyak jurnal kesihtan antarabangsa. Jadi anda jual product yang selamat.

    Baca juga >> Bagaimana nak Jadi Pengedar Shaklee dan Buat Duit dengan Jual Vitamin
  • Product Shaklee juga mempunyai permintaan tinggi sepanjang masa, tiada musim walaupun zaman ekonomi merudum. Kerana peratusan mereka yang sakit semakin tinggi. 
  • Boleh dilakukan secara online dan juga offline. Anda pilih kaedah yang mana, keduanya boleh membantu anda untuk jana pendapatan. 
  • Ada group support yang membantu anda untuk jalankan bisnes Shaklee dengan cara yang betul dan seterusnya membantu anda untuk capai income yang jauh lebih tinggi dari gaji bekerja di sektor oil&gas. 
  • Peluang untuk grow dalam bisnes ni adalah tinggi
  • Sistem bisnes Shaklee adalah berpatent 

Bukti keberkesanan product Sahklee sehingga mendapat permintaan tinggi di pasaran. DARIPADA KAJIAN SAINTIFIK, pengguna shaklee jauh lebih sihat drpd lain2 yang tidak makan supplement dan makan supplement dari brand lain. Jadi potential customer memang sangat ramai. Kita pula tak perlu pecah kepala nak fikirkan R&D, sebab syarikat dah buat..hanya share kebaikan product kepada lebih ramai orang. 


Kelebihan Shaklee, semua checklist di atas dipenuhi. Penting untuk pilih product kesihatan yang kualiti tinggi untuk dijual kerana keyakinan pengguna yang utama adalah product selamat atau tidak, berkesan atau tidak. 2 tips yang mudah : 




Apa lagi kelebihan Shaklee? 

Anda akan rasa WOW bila anda baca setiap satu kelebihan dan pencapaian syarikat di SINI 
sememangnya mereka yang menjalankan bisnes Shaklee sangat bertuah. 

==============================================
==============================================

Dah tak sabar mahu mulakan perniagaan vitamin no 1 dunia ?

Hubungi ummi segera dan ummi akan guide anda untuk jana income, unlimited. Fast action fast result, Beza orang berjaya dengan yang tidak adalah TINDAKAN. 

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan

No comments: