Wednesday, November 2, 2016

Promosi November Memihak Kepada Mereka Yang Nak Kurus

Wallaweiii gempak promosi bulan November ni tau. Sangat jimat dan untung la mereka yang target nak kurus dan langsing dalam masa yang sama nak sihat. Turun 10kg ? Eh boleh sangat tapi seperti biasa lah nak turun tu turun juga, tapi biar lah turun dengan ilmu ya



Sebab apa? Sebab nanti takmo meraung bila badan tetiba naik semula. Eh, salah cara rupanya. Nanges bucu katil la deknon.

Ok apa dia promosi gempak tu?

Ni dia aihhh tengok perati gambar ni betui betui naa..besarkan biji mata tu tenung dalam-dalam. Fokuskan kepada 2 product yang di tengah. Haa jumpa??

Kalau nampak LECITHIN dan ALFALFA , ya itulah dia untuk anda yang serius nak kurus..nak turun berat..nak turunkan kolestrol, nak buang lemak lemak yang bertapa di badan.


Selain nak kurus, kita juga aim nak sihat kan. Kalau asyik sakit je, apa pun tak boleh buat. So penting juga untuk tingkatkan sistem imun supaya kuat melawan penyakit dan tak mudah berjangkit. 

Rahsianya apa lagi, nutriferon lah. Penggalak imun semulajadi yang dah melalui kajian 40 tahun dari pakar imun Jepun. Fulamakkk terbaik dooowh. 

Harga PROMOSI 
  • Nutriferon Buy 6 Free 1 --> RM 922 (automatik free membership, free postage dan cash back rm 43.50. Jumlah penjimatan : RM 304) 
  • Nutriferon Twinpack RM 344.38 (jimat RM18) 
  • Lecithin Buy 3 Free 1 --> RM157.50 (jimat RM52)
  • Alfalfa Small Buy 3 Free 1---> RM161.25 (jimat RM53)
  • Alfalfa Big Buy 3 Free 1 ---> RM292.50 (jimat RM97.50)


Apa lagi yang best tentang product promo ni? 
Boleh rujuk entry-entry ni ya 


Nak dapatkan harga promosi best ni boleh hubungi ummi di talian berikut ya 

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan

No comments: