Saturday, November 19, 2016

Rahsia Mudah Kulit Nampak Berseri Di Pagi Hari

Suka kan pagi-pagi bangun bila sentuh kulit rasa smooth je,plawless je.. rasa lembut je. Bila tengok kat cermin pulak, alahai boleh senyum lebar bila nampak muka segar..bila segar kulit nampak sihat dan shining gitu.


Apa rahsianya untuk nampak berseri di pagi hari?

Entry kali ni ummi nak share tips sikit. Ummi dah buat ke tips ni? Eh sudah tentulah. Sebab tulah semangat ummi nak share ni. Supaya uoll pun sama serinya :) Yang penting, tak payah nak berhabis banyak pergi spa. Kat rumah pun boley.
Syarat utama konsisten.

Kalau tak dapat nak penuhi syarat ni, hurmmm jangan marah ummi plak kalau tips ni tak menjadi. Untuk dapatkan kulit berseri di pagi hari, waktu malam tu adalah paling penting.
Apa kaitan pulak kan? Di sebalik teori waktu malam adalah waktu terbaik untuk kulit melakukan proses pembaikan sel-sel, maka kita gunakan teori ni sebaiknya untuk berikan rawatan terbaik untuk kulit waktu malam supaya bangun pagi esok, wallah ..jatuh cinta dengan kulit sendiri tau.

So nak buat apa?

Pakai krim malam lah. 

Erk?
Itu je ke?

Ye.. itu jer yang diperlukan.
Jangan pandang sebelah mata dengan kehebatan krim malam untuk merawat kulit sepanjang kita tidur. GUnakan peluang ni sebaiknya. Hasilnya, uolls akan notice kulit lebih lembut dan segar. Masalah-masalah kulit seperti jeragat, kerosakan kulit akibat product yang mengnadungi bahan kimia merbahaya, bintik bintik hitam akan mula menampakkan kesan yang positif.

Tapi krim malam yang macam mana? Nak pilih krim malam jangan sembarangan. Especially jenis krim malam yang strukturnya agak berat, dan memberi bau yang menusuk. Elok2 nak repair kulit jadi terbalik pulak kang nanti.

===================================================
Baca juga >> 11 Kelebihan Pakai Krim Malam...Memang Mengejutkan
===================================================

OK tak payah susah2 cari, ni ummi dah siap tunjuk. Uolls boleh guna Overnight Renewal Whitening Cream Nutriwhite Shaklee ni. Ummi pakai yang ni la malam-malam untuk rawat kulit. Apa kelebihannya?

  • Bertindak sepanjang malam untuk memperbaharui dan mengembalikan keremajaan kulit 
  • Linden membekalkan khasiat dan melembapkan lapisan kulit paling dalam 
  • Scullcap mencerahkan dan melegakan keradangan kulit 
  • Vitamin C aktif mengurangkan jeragat dan cela serta mengembalikan kecantikan kulit 
  • Kulit terasa lebih halus, lebih lembut dan tampak lebih berseri apabila anda bangun daripada tidur pada keesokan harinya 


Haaa nampak tu kelebihan utama krim malam ni. Jadi elok sangat lah bagi mereka yang ada masalah jeragat, masalah kulit rosak dan yang nak cerahkan kulit. Ramai kot orang nak kulit cerah sekarng ni kan, sebab itu ada lambakan product pemutih di pasaran. 

Kelebihan yang paling utama adalah rangkaian nutriwhite ni bebas kimia, bahan-bahannya dibuat dari bahan semulajadi terbaik seluruh dunia. 16 bahan botani dari 16 buah negara. Terbaik baq hang! Jadi memang toksah ghisau la dengan kandungannya. Ummi memang pengguna product-product natural based jadi so trust me, uolls akan dapat effect yang selamat dan semulajadi. 

Macam mana nak order krim malam tahap best langit ke 7 ni? Boleh contact ummi ya 

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan


No comments: