Tuesday, February 7, 2017

Berniaga Dari Rumah Bantu Ibu Tunggal Jana Pendapatan Secara Online

Tidak ada orang minta untuk jadi ibu tunggal. Tapi jika sudah takdir, status itu terpaksa jua digalas walaupun berat. Apatah lagi kalau sumber pendapatan tiada, anak pula dalam tanggungan. Kekuatan harus dicari walau hakikatnya ujian terlalu hebat. Mahu tidak mahu kehidupan harus diteruskan. Ditambah pula dengan situasi ekonomi yang meruncing, tekanan hidup datang dari segenap arah. Jika tidak kuat, memang boleh goyah.


Bila dalam situasi macam ni, apa peluang yang ada? Apa langkah pertama untuk dilakukan?

Kak Yana bukan lah pandai bab nak motivasikan orang. Lebih-lebih lagi dalam situasi yang bukan diri sendiri alami. Ya lah kan, ada orang cakap kau tak berada di tempatnya jadi kau tak tahu apa yang orang rasa.

Tapi one thing for sure, Allah Maha Pengasih dan Penyayang. Dia takkan biarkan hambaNya keseorangan. Dia datangkan hujan sebab Dia ingin pelangi hadir selepas itu.

Ada banyak peluang berniaga dari rumah di luar sana yang boleh diambil. Jika tahu menjahit, gunakan kepakaran yang ada. Jika tahu memasak, bisnes masakan memang boleh mendapat tempat di hati. Dan jika minat dalam bidang kecantikan. boleh usahakan mobile spa. Boleh baca DI SINI tentang mobile spa yang mampu memberi keuntungan sehingga 5 angka sebulan jika komited.

Kak Yana nak bagi peluang untuk jana income melalui bisnes online, yang boleh dilakukan di rumah. Ada kawan kak Yana, dia usahakan Shaklee setelah diceraikan suami semasa mengandungkan anak ke3. Dengan segala kepayahan, beliau harungi semua, bina semula hidup baru dengan anak-anak. Alhamdulillah rezeki untuk beliau, dapat beli rumah, dapat bawak anak-anak mengerjakan umrah dan yang paling Kak Yana kagum sekali dari ada masalah kewangan, beliau dah mampu untuk bayar zakat 4 angka. Bukan calang-calang tu. Yang penting ada keinginan, ada komitmen dan tak mudah putus asa.

Shaklee memberi peluang yang sangat luas untuk mereka yang mahu ubah hidup. Dengan modal yang sangat rendah iaitu RM79.50 dan mampu dibuat kerana bisnes vitamin adalah bisnes tiada musim, permintaannya tinggi dan ada sistem yang kukuh siapapun mampu lakukannya bila betul-betul mahu ubah cara hidup.

Boleh baca juga >> Mudahnya Jana Income Dengan Shaklee

Baca juga >> Perniagaan Yang Memberi Keuntungan Tidak Kira Musim. 

Ingin buat bisnes Shaklee? Boleh hubungi Kak Yana di talian di bawah. Fast action fast result. Kalau tidak kita sendiri yang mulakan, tiada siapa yang boleh membantu. Nak dapat bantuan pun memang sukar kan. Jadi hanya kita sendiri yang mampu untuk ubah hidup kita.


SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Taman Impian, Kampung Padang


1 comment:

Cik Norizam said...

Saya setuju sis! yang penting kena usaha sungguh2!