Tuesday, May 2, 2017

10 Product Shaklee Paling Laris Dijual

Nak tahu Top 10 list product Shaklee yang paling laris dijual? Aaahaaa meh la kita berkenalan dengan 10 product tersebut.



Kalau top 10 list, mestilah product tu mendapat tempat pertama di hati peminat kan? Paling laris, paling laku dan paling disukai. Sampaikan ada antaranya 18 jam sahaj dijual di online, lepas tu yilek. Sampaikan ada yang tertunggu-tunggu di skrin komputer jam 1 pagi nak buat pembelian. Dasat wooo dia punya penangan. Dan sampaikan ada yang menangis bucu katil sebab melepas peluang nak beli. Lepas menangis meraung pula sebab next stock tak tahu bila akan muncul.

Ish ish ish

Baik lah, mari kita lihat gambar di bawah


#1: Vivix 
#2: ESP 
#3: Omega Guard 
#4: Vitamin C Plus 
#5 Ostematrix 
#6: Alfalfa COmplex
#7: Vitamin E COmplex
#8: Vitalea 
#9 Collagen Powder 
#10: Lecithin 

Yang best Kak Yana nak kupas sikit adalah yang no 1 tu. VIVIX. Product paling mahal tapi paling laku keras? Ishh macam tak logik je orang nak beli mahal-mahal kan? Kaya-kaya la rakyat Malaysia ke sebenarnya.

Actually bukan sebab kaya. Sebab rata-rata pengguna Vivix ni takde pun berpangkat Dato ke Tans Sri ke Datin ke, kalau ada pun sikit sangat. Khasiat dan kelebihan Vivix tu yang menjadikan sangat ramai yang sukakan Vivix. Effectnya memang terbaik. Sudah beribu yang semakin sihat kesan dari penggunaan Vivix. Jadi repeat order tu memang tinggi la setiap bulan.

Nak rasa sendiri kenapa orang duk beli je 10 product ni especially si botol merah tu, boleh la klik gambar di bawah



Atau boleh juga hubungi Kak Yana di talian di bawah jika berminat untuk jadi ahli Shaklee dan nikmati penjimatan berganda. Gerenti tiada penyesalan di jiwa mahupun hati nurani.

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 011-11548031
Klik link ini untuk whatsapp lebih pantas --> http://aziyanashaklee.wasap.my 
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Taman Impian, Kampung Padang

No comments: