Thursday, July 20, 2017

Cara Atasi Jerawat Kronik Akibat Salah Pakai Product Seawal 24 Hari

Kulit dah cantik, tapi tergoda dengan kesan putih gebu sesetengah product kosmetik akhirnya membawa padah.
Selepas penggunaan, kulit naik jerawat merah-merah. Jerawat kronik. Kulit yang asalnya elok, dah mula rosak. Macam mana nak atasi jerawat kronik akibat salah pakai product?



Entry ini boleh membantu. Baca sampai habis.

Sebenarnya banyak kali dah Kak Yana terima mesej dari customer, yang nak cuba Shaklee untuk atasi masalah kulit rosak akibat salah pakai product ni.

Mula-mula pakai mungkin cerah dan glowing. Tapi lama kelamaan akan jadi rosak, jerawat merah mula beranak pinak. Sudahnya satu muka akan nampak merah.

Untuk nak keluarkan kosmetik jenama sendiri, sangat la mudah. Modal hanya sikit, R&D kebanyakannya tiada. Selamat? Tidak banyak yang boleh sahkan dengan begitu yakin dengan bukti kajian saintifik.

Jadi, jangan nak cantik 3 hari merana berbulan-bulan.

Ok, berbalik kepada tajuk kita. Jerawat akibat salah pakai product ada special treatment. Sel kulit dah banyak rosak akibat tindakan bahan kimia berbahaya. Jadi kena repair dengan cara yang betul.


CARA PALING BERKESAN RAWAT JERAWAT KRONIK. 


1. Hapuskan pembiakan bakteria 

Permulaan jerawat adalah bila pengeluaran minyak berlebihan di kulit. Pori akan jadi besar, dan jadi pengumpulan bakteria. Bakteria yang membiak ni boleh jadi inflamasi pada kulit.  Bila pakai kosmetik yang tak sesuai, ia akan jadi lebih teruk. Jadi kena hapuskan pembiakan bakteria di kulit

Baca juga >>  4 Langkah Kecilkan Pori Wajah Besar

2. Tingkatkan antioksidan untuk kulit yang rosak

Pengambilan antioksidan bukan sahaja penting untuk kesihatan keseluruhan badan tapi juga membantu untuk cepat baik luka dan mengelakkan sel kulit rosak oleh radikal bebas.
Luka yang terdedah boleh menjemput lebih banyak bakteria.

3. Pengambilan protin untuk hidupkan sel-sel baru 

Tisu kulit rosak perlu diganti dengan tisu yang baru. Tisu kulit kita kalau cukup protin dia akan jadi tisu yang sihat. Blok bangunan protein adalah asid amino. Apabila protein dimakan, proses pencernaan memecahnya menjadi asid amino, yang masuk ke dalam darah dan dibawa ke seluruh tubuh. Sel-sel anda boleh memilih asid amino yang mereka perlukan untuk pembinaan tisu badan, antibodi, hormon, enzim dan sel darah.
Ingat, sel kulit kita akan diganti setiap 24 hari.
Kalau badan kita tak cukup protin, macam mana nak dapat sel kulit yang baru kan?

PRODUCT TERBAIK UNTUK RAWAT JERAWAT KRONIK DIJAMIN SELAMAT

Sepanjang berurusan dengan customer yang ada masalah jerawat kronik ni, ada beberapa product yang sangat berkesan untuk kes ini.

1. VIVIX

Vivix tinggi antioksidan, 10x ganda lebih power dari sumber antioksidan yang lain kerana kandungannya yang mempunyai gabungan Resveratrol dan 14 polyphenols. Gabungan ini sangat membantu untuk atasi inflamasi yang kronik.

Vivix rawat kerosakan sel di peringkat selular. Jadi penggunaan Vivix juga membantu untuk hapuskan pembiakan bakteria dengan cara melemahkan membran sel bakteria.

Untuk jerawat VIVIX membantu

  • Mengurangkan inflamasi 
  • Baiki sel rosak di wajah 
  • Mengurangkan pembiakan bakteria punca jerawat
  • Menegangkan kulit dan jadikan kulit awet muda
  • Perlindungan sel dari tindakan radikal bebas



2. ESP

ESP adalah protin shake yang lengkap dengan 9 asid amino perlu yang tak boleh dihasilkan oleh badan. Yang specialnya, ESP adalah NON GMO soy protien. Ada banyak soy protin di pasaran, kebanyakannya GMO. Terdapat 22 asid amino yang berbeza, masing-masing mempunyai ciri khasnya.
Analoginya, 22 asid amino ni seperti abjad. Manakala 9 asid amino perlu tu diibaratkan seperti vokal. Kita tak boleh bina ayat kalau tiada vokal.
Macam tu juga protin tak boleh dibina jika tiada asid amino perlu.
Kelebihan ESP, disebabkan ia dihasilkan dari tumbuhan maka ianya adalah sumber protin yang bebas kolestrol.

Untuk jerawat, ESP membantu
  • Menghasilkan tisu kulit baru yang lebih sihat, cerah dan segar
  • Membekalkan isoflavones yang membantu untuk kestabilan hormon dan bonus bagi kesihatan tulang
  • Mengurangkan inflamasi dan tanda merah akibat jerawat 


TESTIMONI HILANG JERAWAT 



Masalah jerawat kronik di pn ummi berjaya diatasi dengan set jerawat 


Hilang jerawat batu dengan penggunaan VIVIX yang konsisten


Jerawat besar dan merah-merah sudah hilang dengan VIVIX


JAMINAN PRODUK SHAKLEE SELAMAT, MESRA ALAM DAN BERKESAN


Shaklee adalah syarikat supplement yang paling kukuh di dunia. Lebih dari 60 tahun sejak penubuhan syarikat dan lebih dari 100 tahun sejak penciptaan multivitamin pertama dunia. 

Syarikat membelanjakan lebih dari 300 million USD hanya untuk Research & Development product. 
Jadi kualiti product yang dihasilkan benar-benar terbaik. Ditambah dengan Landmark Study yang mana tidak ada mana-mana syarikat supplement kat dunia ni buat melainkan Shaklee. 

Jika kualiti yang dicari, Shaklee jawapannya. 


Jika anda fikir product organic tu sangat bagus, Shaklee mempunyai kualiti BEYOND ORGANIC. Beribu ujian dilakukan untuk membuktikan keberkesanannya. 



Apakah maksud BEYOND ORGANIC?  Boleh rujuk gamabr di bawah 


Jadi maksudnya segala sumber semulajadi yang ambil untuk menghasilkan vitamin dan product mempunyai kualiti beyond organic yang ternyata lebih baik dari organic. 


Anda mungkin ada persoalan. Kalau saya ambil vitamin ni, berapa lama akan nampak kesannya? 

Kesan bergantung kepada penerimaan badan kita. Setiap orang berbeza. Jika konsisten mengikut cara pengambilan yang disarankan setiap hari, anda akan dapat lihat perbezaan dalam masa 24-30 hari. Paling lama mungkin 3 bulan. Bergantung juga tahap kronik jerawat yang dihadapi. Kesan yang mungkin dirasai, kesan-kesan keradangan yang merah akan mula berkurangan. jerawat mula kecut satu persatu dan kulit lebih cerah. 

Macam mana nak dapatkan vitamin untuk jerawat kronik ni? 

Boleh hubungi kak yana, pengedar Shaklee yang sah. InsyaaAllah dengan ilmu yang kak yana dapat selama 4 tahun berkongsi tentang kelebihan vitamin untuk dapat kulit yang sihat dan cantik, kak yana sangat komited untuk nak bantu mereka yang ada masalah kulit. Ia juga datang dari pengalaman sendiri yang berjaya bantu orang yang ada masalah jerawat. 

Kulit yang sihat sesungguhnya bermula dari dalam. 

Untuk teknik pengambilan yang betul dan pasti jadi, boleh whatsapp kak yana di talian berikut 

Whats app ' Hilang Jerawat Kronik ' ke no 011-11548031 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)

Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang.





No comments: