Tuesday, September 5, 2017

Hilang Jeragat Degil Wanita 40an Dengan Collagen Terbaik Pasaran, Dijamin Puas Hati

Bila kulit menunjukkan tanda-tanda ada Jeragat, rasa tak suka kan? Kalau jeragat tebal, nak jumpa orang pun segan. Terasa seperti orang tu duk telek je kawasan jeragat kat muka kita.

Ya memang betul Jeragat boleh buat terasa rendah diri. Apa lagi kalau orang yang kita jumpa sikit pun takde masalah kulit. Bertambah segan. Kalau boleh nak pakai topeng je kan?



Jeragat memang degil. Sebab jeragat berlaku di bahagian kulit yang dalam iaitu lapisan dermis. Sebelum lapisan dermis, kulit kita ada lagi 5 lapisan epidermis. Bukan satu tau tapi 5.

Kebanyakan product hilang jeragat mengandungi bahan terlarang menyebabkan 5 lapisan epidermis hilang. Jadi cepat la berkesan. Hakikatnya lapisan perlindungan kulit dah hilang. 3 bulan pakai Jeragat hilang tapi 6 bulan pakai masalah Jerawat pula timbul dan parut hitam.
Lebih ngeri pula dari jeragat sebab jerawat akan buat kesan parut hitam yang hodoh pula.

Ibarat sudah jatuh, ditimpa tangga. Masalah kulit datang bertimpa-timpa.

Bagaimana Jeragat berlaku?

Ada beberapa faktor. Kak yana ringkaskan sahaja
  • Perubahan hormon sebab tu kebanyakan yang ada jeragat umur 30an ke atas bila hormon dah mula nak ting tong
  • Kesan dari pendedahan sinar UV yang kerap ditambah tak guna krim pelindung uv bila keluar rumah
  • Kesan guna salah product (macam yang dihurai di atas) 
  • Penuaan, kulit dah kurang kolagen dan sel-sel kulit dah banyak rosak ditambah kurang antioksidan 
Jadi nak pulihkan jeragat dan kembalikan kulit yang bebas jeragat seharusnya lebih mudah kalau tahu apa faktor berlaku jeragat.

Tonton video ini untuk tahu caranya


Di Shaklee, kami ada banyak supplement yang membantu untuk hilangkan jeragat dan terbukti jeragat pudar dan hilang. Hasilnya bukan sahaja dinikmati oleh kulit tapi malahan juga kesihatan keseluruhan badan. Sebab nutrisi kami bukan sahaja fokus pada kulit tapi setiap sel dalam badan. 

Ada 5 supplement terbaik untuk Jeragat
  • VIVIX
  • GLA COMPLEX
  • COLLAGEN POWDER
  • VITAMIN C
  • ESP 
Tapi dalam entry ni Kak Yana nak fokus dengan COLLAGEN POWDER

Collagen powder ni power dalam menghapuskan masalah jeragat di kulit. Bukan itu sahaja tapi juga menegangkan, mencerahkan dan menganjalkan. Dan kesannya juga dapat dirasakan oleh sendi. Sendi lebih lancar, lebih kuat dan lebih teguh. Bila umur meningkat, akan ada perubahan pada kesihatan sendi kan? Penuaan tak boleh nak sekat, tapi kita bleh impove kesihatan kita.

Bagaimana Collagen Powder bantu hilangkan Jeragat? 


Collagen adalah penting untuk penampilan dan kesihatan kulit terutama untuk kurangkan tanda-tanda penuaan macam jeragat ni.

Pendedahan kepada sinar UV boleh menurunkan kolagen kulit. Dan collagen ni boleh didapati pada bahagian kulit di lapisan dermis di mana jeragat banyak berlaku. Menambahkan suplemen collagen powder dapat membantu dermis mengekalkan kulit sempurna tanpa masalah.

Jeragat pudar, kulit lebih tegang dan anjal.  Collagen powder juga dapat membantu meminimumkan penampilan bintik-bintik gelap jeragat. Ia membantu menggalakkan pembentukan tisu yang sihat, yang mempercepatkan proses penyembuhan supaya puan-puan dapat menikmati kulit yang sempurna.



Yang bestnya, collagen boleh buat kulit kita lembap dan lembut. Dan collagen yang boleh baiki lapisan kulit di bahagian dermis hanyalah collagen yang berbentuk makanan seperti collagen powder, bukannya collagen yang ditambah pada kosmetik kerana itu tidak membantu untuk hilangkan jeragat di lapisan dermis.

================================================
Baca juga >> Collagen Powder: 8 Kesan Ketara Selepas Penggunaan
================================================

KELEBIHAN COLLAGEN POWDER SHAKLEE


Collagen Powder Shaklee mengandungi

  • Lactobacillus acidophilus - meningkatkan penyerapan kolagen 
  • Ekstrak biji Camellia Japonica - mengandungi ekstrak asid oliek dan isoflavon, membekalkan nutrisi dan penghidratan 
  • Ekstrak kulit kerang laut - kandungan Glukosamina berfungsi sebagai pelincir sendi, menghidrat mata dan melegakan ketidakselesaan mata
  • Ekstrak Pfaffia - meningkatkan prestasi tenaga, dan diguna secara tradisional untuk merawat keguguran rambut, hormon tak seimbang dan peningkatan tenaga batin
  • Vitamin C - merangsang pengeluaran kolagen dan menentang radikal bebas yang akan merosakkan kulit
  • Vitamin B2, B6 - bergabung dengan lemak, karbohidrat dan metabolisme protien untuk membekalkan tenaga yang penting di dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel-sel tubuh.
  • Kolagen ikan - membekalkan elastin untuk mengekalkan kulit yang lebih anjal
Kelebihan yang paling utama adalah saiz molekul yang lebih kecil berbanding kolagen lain kira-kira 1,000 Dalton. Jadi penyerapan lebih optimum dan mudah diserap oleh badan. Ia juga membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Collagen Powder ini disokong oleh kajian klinikal tau. Bukan cakap-cakap kosong. 


Hasil dari ujian klinikal, 71% orang merasa tekstur kulit bertambah baik selepas menggunakan Shaklee Collagen Powder selama 8 minggu secara berterusan (lebih kurang penggunaan sebanyak 3-4 kotak).

Nak tengok kesan penggunaan collagen?

Boleh baca >> Testimoni dan Review Collagen Powder 

Nak hilang jeragat dengan cara betul dan berkesan? 

Amalkan Collagen Powder Shaklee setiap hari tanpa culas. Dan rasailah perbezaannya seawal 3 hari. Kulit lebih moist dan mulus. Lama kelamaan bintik hitam akan mula pudar dan hilang, kulit lebih anjal dan cerah. 

Nak order Collagen? 


Boleh hubungi kak yana di talian berikut 

Boleh Whats app ' Nak Collagen Untuk Jeragat ' ke no 012 9576172 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)

Kak Yana akan guide cara makan yang berkesan untuk atasi masalah jeragat ni. 

Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

Atau boleh buat pembelian secara online menggunakan Kad Kredit atau Kad Debit dengan klik gambar di bawah. 




No comments: