Wednesday, October 18, 2017

7 Kesan Selepas Pengambilan Set Penyusuan Shaklee Yang Wanita Suka

Kebanyakan wanita menyusu menggunakan set penyusuan shaklee untuk menyokong penyusuan termasuklah kak yana. Alhamdulillah selepas 2 tahun pun masih ada rezeki Umar untuk menyusu badan. Apa lebihnya set penyusuan Shaklee berbanding yang lain? Kenapa ramai memilih set penyusuan shaklee dalam tempoh penyusuan? 


Dalam entry ni kak yana nak kongsi betapa bestnya set penyusuan Shaklee. Bagi yang sedang hamil dan mencari vitamin terbaik untuk digunakan semasa berpantang, set penyusuan shaklee adalah pilihan yang bijak. Sebab apa tau? vitamin ni boleh guna untuk berpantang, untuk menyusu dan juga untuk kecantikan kulit. 

Sejak dari merancang nak hamil sehingga lah sekarang Umar dah usia 2 tahun Kak Yana masih mengamalkan vitamin ni setiap hari. 

Boleh tonton perkongsian kak Yana tentang vitamin menyusu ni ya 


Apa vitamin dalam Set Penyusuan Shaklee?

  • ESP
  • Alfalfa Complex
  • Bcomplex
  • Vitalea
  • Vitamin C
  • Ostematrix
Kak Yana nak share confession seorang ibu yang menggunakan vitamin menyusu buat pertama kali bila beliau mendapati susu badan kurang selepas bersalin. 

Jom ikuti kisah beliau

====================================

Saya Sakinah Md Sanuri. Seorang Suri Rumah Tangga dan baru memiliki seorang anak 10 bulan yang lalu.Saya sekadar ingin berkongsi pengalaman saya sepanjang proses menyusukan anak.

Habis sahaja pantang saya cuba untuk makan jamu atas nasihat ibu dan mak bidan. Tapi malangnya badan saya tak sesuai dengan jamu. 

Saya alami sembelit yang teruk dan susu badan juga menjadi kering. Niat asalnya untuk pulihkan peranakan dan kembalikan tenaga tapi sebaliknya berlaku. Badan saya jadi makin letih dan mula rasa tertekan.

Yang lebih menyedihkan anak saya seolah-olah tidak puas menyusu dan selalu meragam. Saya cuba cari solusi dengan mencari produk yang betul-betul berkualiti.

Hasil carian melalui laman sesawang, rata-rata mengesyorkan untuk mencuba Produk Shaklee. Melihat kepada testimoni dan kandungan produk saya tertarik untuk mencuba.

ESP, ALFALFA & OSTEMATRIX adalah Set Menyusu Shaklee yang saya cuba pada waktu itu.

Baca juga >> Vitamin Ibu Menyusu Bajet

KESAN SELEPAS MENGGUNAKAN SET PENYUSUAN SHAKLEE


Selepas seminggu amalkan Set Menyusu Shaklee ini,  (1) anak saya lebih kenyang bila menyusu. Tapi pada waktu itu masih tak dapat lihat perubahan pada diri kerana niat asalnya hanya untuk bantu proses penyusuan sahaja.

Lepas sebulan, tiba-tiba suami tegur perubahan pada diri saya. Katanya (2) streachmark pada bahagian perut saya dah semakin pudar dan (3) kulit saya dah tidak kusam lagi seperti waktu mengandung.

Rupa-rupanya Alfalfa dah membantu tubuh saya untuk menyahtoksin (detox) dari dalam badan. Kesannya, (4) badan saya rasa lebih ringan dan bertenaga. (5) Jerawat juga tidak tumbuh lagi.

===========================================
===========================================

ESP pula merupakan sumber protein terbaik, ianya menggalakkan pertumbuhan sel-sel dan tisu badan yang lebih sihat. Oleh sebab itu kulit saya jadi semakin sihat, tidak lagi kusam dan streachmark semakin pudar.

Memang betul-betul berbaloi saya laburkan duit saya untuk Shaklee. Dalam satu produk ada banyak khasiat dan kelebihan.

Contohnya, saya beli set penyusuan untuk bantu proses menyusu anak, tapi hasil yang saya dapat adalah lebih daripada yang saya harapkan.
  • Kulit jadi cantik
  • badan sentiasa bertenaga (6)
  • streachmark hilang
  • tidak ada lagi masalah sembelit (7)
  • anak puas menyusu.
=======================================
=======================================

Dan sekarang saya juga amalkan Vitamin C dan Bcomplex. Untuk bantu tingkatkan antibodi dan menstabilkan emosi.Ibu-ibu selepas bersalin yang ada masalah sama macam saya jomlah cuba produk Shaklee. Diyakini selamat dan semulajadi.Sesuai untuk bayi anda.


Inilah serba sedikit pengalaman saya bersama produk Shaklee. Kalau tidak betul-betul berkesan saya tak akan Share pada orang ramai.
Semoga bermanfaat kepada semua ibu-ibu diluar sana.

========================================
========================================

Jadi ibu-ibu, seronok kan kalau dapat kesan yang sama? Gembira kan kalau susu banyak, kulit pula cantik. Nak dapat kesan yang sama? Dapatkan set penyusuan Shaklee sebelum bersalin. 

Bagaimana nak dapatkan Set Penyusuan Shaklee ini?
Boleh hubungi kak Yana
SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 011-11548031
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

No comments: