Tuesday, March 20, 2018

Skincare Terbaik Hapus Jeragat Jaminan Selamat 200%

Kita dah dengar banyak kes skincare ditarik balik sebab ada bahan kimia yang terlarang. Kalau dah terlarang, comfirm lah sangat bahaya untuk kulit dan badan. Takut kan? Krim anti jeragat paling banyak yang ada bahan terlarang ni. Sebab jeragat susah nak pudar. Founder letak bahan terlarang supaya lapisan jeragat boleh dihakis, jadi jeragat hilang cepat.



Tapi bila stop pakai, berduyun-duyun pula tumbuh lagi teruk dari sebelum pakai krim jeragat. Sebab apa? Sebab lapisan pertahanan kulit, epidermis dah hilang. Paling malang, timbul pula jerawat kronik. Masalah jeragat lagi, jerawat lagi.

Aishh kalau kak yana memang takut amat. 

Penting, bila nak cari skincare anti jeragat, perkara pertama bukan setakat kesan tapi selamat ke tak. Diuji dan dipercayai ke tak? Bukan semata-mata testimoni atau viral. 

Jadi kak yana nak share kat sini satu skincare yang 100% vegan maksudnya bahan-bahan dari botanical terpilih dan terbaik dunia sahaja, snagat berkesan untuk masalah jeragat. 

Jeragat ni pigmentation, biasa berlaku bila umur 30an. Sebab utama, perubahan hormon lepas tu keluar rumah tak pakai spf. Ditambah pula dengan faktor aging. Sel-sel kulit dah lambat renew. Kulit makin suram dan pudar. 

Atas faktor-faktor inilah skincare ni dicipta. Apa nama skincare tu? YOUTH skincare, revolusi terhebat dari pihak shaklee di mana berjaya hasilkan skincare yang menggunakan 100% vege, bebas dari 1500 bahan terlarang, dan paling HOT adalah ianya proven secara clinical tau. Tiada kompromi langsung. 

Kesan macam mana pula? 

OF coz, puas hati tahap maximum sebab kesannya pantas. Walaupun vege tapi sebab pemilihan bahan-bahan botanical adalah premium, kesannya boleh dilihat seawal seminggu penggunaan. 
Siapa sangka? 

Rekod jualan YOUTH, sold out dalam masa 3 hari bila 500 set 1st batch keluar dan sold out dalam masa 13 jam bila 500 set 2nd batch keluar 

Takleh nak kata apa lah memang serius laku yang amat walaupun harganya premium. 


Selepas sebulan pengambilan FULLSET, tompok jeragat makin pudar dan kulit makin cerah, bukan putih mayat tau. Tapi kulit cukup nutrisi. 
Nak tahu apa 5 bahan aktif yang bagi kesan pantas pada YOUTH? Tonton video ini 



YOUTH didatangkan dengan 2 set iaitu Starter Set dan Intensive Treatment & Repair Set

Untuk masalah JERAGAT, disarankan untuk menggunakan Intensive & Repair Set. 


Special PROMOSI MAC, pembelian fullset akan dapat FREE kapsul Radiance C+E yang berharga lebih RM400. So banyak sangat jimat tau. Dapat pula FREE Membership dan FREE Postage. Dapat bonus lagi tau dari pembelian. Cukup bagus kan?


Untuk Starter Set, dapat Free Magnifying Mirror yang boleh zoom kulit kita lagi nampak jelas. Haa tu dia. Free untuk bulan Mac ni je tau. Set Starter ni khas untuk mereka yang ada masalah pori besar, blakchead dan whitehead. 

Macam mana nak order YOUTH nanti?

Boleh direct hubungi kak yana. pembelian YOUTH akan melayakkan anda untuk dapat FREE MEMBERSHIP. Best tau.

Whats app ke no 011-11548031 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanaYOUTH.wasap.my)


No comments: