Saturday, September 12, 2009

Masak-masak

Ari sabtu, sepatutnya hari bersama keluarga tp hari ni aku kene keje plak..ganti hari jumaat sblm raya..mcm sekolah plk nk bergnti2 cmtu..bgn pg aku dh terasa malas, terpkir jugk nk isi borg merah jer tp memandangkan baki cuti aku pun xseenak mana utk aku enjoy, dibatalkan sajer niat suci murni itu..sungguh cemburu melihat suami yg enak diulit dgn bntal dan selimut pg sabtu sedang aku dgn separuh hati dan pksa rela bersiap utk ke opis..sampai saat ini pun aku tidak dpt trima kenyataan bahawa aku kene kerja...masuk opis pun asyik dok menguap..whhuuaaaa....

Mood nk kerja gagal utk dibangkitkan sepenuhnya walaupun kertas2 kuiz, ujian, assign berlambak2 ats meja mintk ihsan utk ditanda..maka aku naikkan mood yg lain-main tenet..muahahaha..seperti biasa, rutin harian bukak blog, blog walking, check email dan bukak maner2 website yg menjadi kegemaran..dh namenye pompuan, aku suke btul ngn web masak2 ni..dan aku suke bangat ngn web yg satu ni..http://www.trymasak.my

layout website ni buat aku tertarik..aptah lg resepi2nya..

mcm2 ada..petua pun ada

yg pling bez, resepinya ditunjukkan via video..so blh tgk dgn detail step2nya..click jer kt video resipies

hurm kadang2 bila aku buhsan, website ni la aku dok ngadap..copy n paste resepi sambil tgk video cara2 nk buat..so utk saper2 yg xder idea dh nk masak aper, blh la jenguk2 web ni..isteri, kena la jg perut suami kan??xkan hari2 nk masak bende yg same jerk..so apa salah mencuba yg lain

3 comments:

xeea said...

dah bukak dah.
mmg best!

thanx for sharing :)

KAK RAINBOW said...

mcm best jer wab nie aziyana. tp nurul mmg malas masak. hehehe :).

Anil lutaze said...

waaaa..hbat ni yana...suka..suka...thankss