Sunday, April 5, 2015

Cara Hilangkan Jeragat Di Muka Tanpa Laser

Bila sebut tentang jeragat di muka, biasanya wanita yang yang berumur 30an menganjak ke 40an, yang alaminya. Lebih ketara nampak kesan jeragat bila berkulit cerah.
Jeragat ni susah nak hilang, tak semua product kosmetik mampu hilangkan jeragat di muka. Kalau hilang pun mungkin sementara. Kulit yang ada masalah jeragat akan nampak sedikit kusam walaupun wajahnya cerah.



Ada banyak petua nak hilangkan jeragat di muka. Soalnya rajin atau tidak? Konsisten atau tidak. Benda yang payah nak hilang memerlukan tahap konsisten yang tinggi untuk dapat hasilnya.

Ada beberapa punca kenapa jeagat mula muncul di wajah. Antaranya disebabkan oleh
  • Perubahan hormon atau disebabkan penggunaan pil perancang
  • Terdedah kepada sinar uv yang kerap 
  • Keturunan
  • Penggunaan kosmetik yang tidak sesuai
Sebab itu kosmetik kadangkala tidak memberikan kesan berpanjangan sebab ianya tidak merawat dari punca. Contohnya jeragat disebabkan perubahan hormon, tidak mampu dibantu oleh kosmetik kerana hormon dikaitkan dengan sistem dalaman badan. 

====================================================
HADAPI MASALAH JERAWAT KRONIK?

Video ni membantu anda cari penyelesaiannya


====================================================

Jadi cara bagaimana nak hilangkan jeragat di wajah

Selesaikan dari punca. Saya tunjukkan cara di mana cik puan tak perlu nak ke pusat rawatan untuk buat rawatan laser ataupun rawatan penggelupas kulit yang boleh menyebabkan keadaan mungkin jadi lebih teruk. Malah kosnya boleh mencecah ribuan. 

Cuba rawat dengan kos yang lebih murah dan merawat dari punca. Rangkaian vitamin Shaklee yang berkesan untuk merawat jeragat adalah terdiri daripada GLA COMPLEX, Vitamin C SR, Vitamin E dan ESP.



Bagaimana vitamin jeragat ni mampu untuk hialngkan jeragat cik puan? Begini fungsinya 

GLA Complex : 
GLA membantu masalah ketidakseimbangan hormon atau perubahan hormon yang berlaku bila umur semakin meningkat dan menghampiri menopouse. Rawatan menstabilkan hormon memerlukan masa, jadi pengambilan GLA yang berterusan membantu mengatasi masalah berkait dengan hormon. 

Vitamin C SR
Vitamin C yang memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen dalam kulit. Vitamin C juga antioksidan dan berfungsi untuk mencerahkan warna kulit. Vitamin C mencegah enzim dalam badan dari mengeluarkan melanin yang berlebihan apabila terdedah keapda sinar matahari. 

Vitamin E 
Vitamin E dikenali sebagai vitamin kulit. Dan satu kemestian untuk amalkan vitamin E bagi mereka yang inginkan kulit cantik, berseri dan tanpa cela. Tapi mereka yang punyai jeragat memerlukan lebih penjagaan berbanding kulit normal. Sebagai antioksidan, vitamin E meneutralkan kesan sinaran UV yang berbahaya daripada matahari dan memperbaiki serta melindungi kulit.

ESP
Energizing soy protien (ESP) kaya dengan protin yang membantu penghasilan sel kulit baru yang lebih segar dan sihat. Sel kulit mati penyebab kulit menghasilkan tompok-tompok hitam diganti dengan sel baru dengan cepat tnapa perlu melakukan penggelupasan.



Secara overall, BONUS yang cik puan bakal dapat dengan penggunaan SET JERAGAT BERKESAN ni termasuklah

  • Kesan yang lebih selamat 
  • Kos rawatan yang lebih murah 
  • Rawatan secara semulajadi dari punca 
  • Jeragat boleh dihalang dari berulang
  • Kulit lebih cerah dan anjal 
  • Penghasilan kolagen kulit menten 
  • Imuniti semakin kuat 
  • Sel kulit boleh pulih dengan cepat tanpa dirosakkan oleh radikal bebas
Pembelian set jeragat premium ini dipakejkan bersama dengan
  • Konsultasi sebelum dan selepas pembelian 
  • Cara makan untuk kesan yang optimum dan pantas
Nak lebih lagi? Boleh hubungi saya segera. jeragat tebal pasti akan menipis. Jeragat nipis pula pasti akan hilang dengan izin Allah jua... yang pasti usaha ini adalah usaha yang terbaik!

Kenali SKINCARE merawat wajah untuk kesan cerah semulajadi DI SINI, juga terbaik untuk mereka yang mempunyai kulit jeragat


Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

1 comment:

Youth Skin Care said...

Terima kasih tips vitamin puan. nak cuba juga radiant 4 ni. Saya guna produk Youth Skin care untuk pudarkan jeragat. Alhamdulillah makin pudar jeragat.