Thursday, March 1, 2018

Testimoni Youth: Masalah Parut Berlubang Semakin Licin Dalam Masa Singkat - Dijamin Selamat

Parut berlubang boleh setel dalam masa singkat? Ye ke ? Biasanya product yang ada bahan kimia tinggi je yang kesan cepat ni. Tapi uolls jangan tak tahu ya, inilah kesan YOUTH, skincare terbaru keluaran syarikat nutrisi no 1 dunia, SHAKLEE.




Macam mana YOUTH mampu setelkan masalah parut jerawat berlubang? Berkawah? Berlekuk dan segala macam ber lagi??

Inilah istimewa sangat YOUTH, 100% vege, bebas dari 1500 bahan terlarang tapi boleh bagi kesan yang cepat dan pantas. Keselamatan? Jangan risau, shaklee memang tak kompromi langsung dengan bahan-bahan yang bahaya ni termasuklah paraben. 


8 tahun masa yang diambil untuk hasilkan YOUTH. Lama kan? Kesahnya, sebab CEO nak reult yang terbaik dan jangan risau, ianya clinically proven.
Sebelum masuk pasaran Malaysia. pasaran kat US nuh dah histeria habis dah dengan effect YOUTH. Tu dia aihh. Masuk malaysia, orang malaysia pula yang histeria...hihihiih

Baiklah, takmo bebel panjang. Meh kak yana sajikan kesan YOUTH ni dengan segera.


Ini kawan kak yana tau. Memang baik lah dengan beliau. Cuba tengok gambar sebelah kiri, beliau memang ada masalah ni lama juga. parut akibat jerawat kronik. So tinggal lubang-lubang yang tak mau nak rata. 

Tapi lepas 14 hari pekena YOUTH, ce perati betul-betul. Haaa memang betul-betul YOUTH IS HOPE buat beliau. Kulit dah makin licin. Dalam masa 14 hari je tau. Tak pernah jumpa lagi mana-mana skincare vege yang ada kesan pantas macam ni. 

Kalau lelaki yang ada masalah ni, boleh pakai ke YOUTH ni?

Ofcozzz boleh. Haa ini pula testimoni dari lelaki yang ada masalah yang sama. Kulit makin licin dan makin sihat. 





Yang INI PULA makin licin kulit dalam masa 13 hari. Tengok tau, jangan tak tengok. 



Yeke selamat kalau kesan pantas macam ni?

DIJAMIN 100%. 
Di shaklee, kami memang ada jaminan. Capsule pun plant based dan biodegradable tau. Shaklee memang sangat fokus dengan bahan-bahannya. Sebab tu ambil masa 8 tahun. 

Nak tahu apa kandungan YOUTH? Boleh tonton video ni 


Youth sudah ada di pasaran bermula Mac. Special promotion bulan ini. beli full set dapat free kapsul vitamin C+E yang power untuk licinkan semula lubang-lubang kawah tu. Untung banyak tau. Memang murah bulan ni. 

Macam mana nak order YOUTH?

Boleh direct hubungi kak yana. pembelian YOUTH akan melayakkan anda untuk dapat FREE MEMBERSHIP. Best tau.

Whats app ke no 011-11548031 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanaYOUTH.wasap.my)





2 comments:

mrhanafi said...

masalah yang dihadapi oleh ramai kaum lelaki ..muka berlubang.

memaang menghilangkan keyakinan

hanif said...

Nak tanya, saya ada jumpa satu produk ni. namanya Qalish Profix.. fungsinya macam sama dengan YOUTH. boleh bagitahu apa beza kedua-dua ni?