Friday, August 15, 2014

Kelebihan dan kebaikan Alfalfa Complex : Bagaimana ia boleh membantu dalam penurunan berat badan

Alfalfa Complex adalah salah satu vitamin yang terdapat dalam Set Kurus Shaklee. Kelebihan dan kebaikan yang ada pada Alfalfa banyak membantu untuk mereka yang nak menurunkan berat badan sehinggakan ia menjadi antara supplement yang wajib ambil kalau nak berusaha untuk kurus. Macam mana agaknya Alfalfa Complex ni boleh memberi kesan kepada mereka yang nak kurus?
Teruskan bacaan..:)



Pengambilan Alfalfa yang konsisten adalah syarat utama untuk anda mendapat semua kebaikan dan kelebihannya bagi menurunkan berat badan. Antara fungsi lain Alfalfa termasuklah memulihkan dari penyakit auto imun, penyembuhan arthritis, mengurangkan bengkak dan pengekalan cecair (water retention), dan membantu untuk mengawal selia sistem pencernaan selain bertindak sebagai ejen detox.

ALFALFA MEMBANTU ANDA KURUS DENGAN CARA: -

1. Meningkatkan Tenaga Anda 

Penggunaan alfalfa yang konsisten benar-benar boleh membuatkan tahap tenaga anda melambung. Mengapa? Kerana alfalfa merupakan satu sumber protin yang sangat baik untuk tenaga, dan ia adalah sumber vitamin K, kalsium, magnesium dan kalium yang sangat baik untuk membantu menggalakkan daya hidup. Lebih banyak tenaga bermakna lebih kuat untuk workout dan melakukan kerja untuk pembakaran lemak. Jangan tak tahu, cara kurus yang paling berkesan adalah dengan pengambilan portion makann yang betul. 1/4 dari portion pinggan perlu mengandungi protin dr sumber tumbuhan. Alfalfa lah salah satunya

2. Mendapat kesihatan yang lebih baik

Lebih sihat anda, adalah lebih mudah untuk mengurangkan berat badan dan tetap dengan matlamat gaya hidup yang sihat. Alfalfa sebenarnya boleh membantu menurunkan paras kolesterol lebih rendah yang mempunyai kaitan langsung kepada penyakit jantung, serangan jantung, angina dan strok. Kurangnya risiko berhadapan dengan penyakit ini boleh menjadikan anda cukup kuat bersenaman, makan yang betul dan menjalani kehidupan yang terbaik. Bila badan sihat, semua benda boleh buat dengan baik dan senang. Bayangkan kalau sakit, slauran darah tersumbat, jantung tak kuat, jalan sikit dah mengah, apatah lagi nak bersenam.

3. Membuatkan perut rasa kenyang 

Alfalfa adalah sangat rendah kalori di samping menyediakan pelbagai jenis vitamin, mineral, protein dan juga karbohidrat yang akan membantu untuk mengawal selia badan. Alfalfa membantu untuk merasa kenyang dan menjadikan kita kenyang lebih lama. Ini membantu untuk mengelakkan dari makan apa-apa snek tambahan di antara waktu makan berat.

Alfalfa terbaik bila diambil bersama dengan Lecithin dan herb lax. Lecithin membantu dalam pembakaran lemak, manakala Alfalfa yg bertindak seperti span menyerap lemak yg dibakar untuk dibawa keluar dari badan. Herb lax pula bertindak sebagai detox usus bagi membersihkan usus dari kekotoran yang boleh menghalang penyerapan nutrisi dari vitamin.


=======================
BAGAIMANA NK ORDER ALFALFA?
=======================

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan. Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee


Bagi yg tidak memliki kedua card tersebut, boleh hubungi saya di talian berikut. Setelah pembelian dibuat, jangan lupa untuk hubungi saya bagi mendapatkan konsultasi exclusive hanya untuk pelanggan saya 

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM



No comments: