Friday, April 4, 2008

Kembali setelah sekian lama menyepi..

Kukembali setelah sekian lama mnyepi..heheheh...sory ye nida dh lame xupdate.bukan aper lama xbukak.bile nk update xleh nk sign in pulak.mcm2 hal..so disebabkan mslh2 teknikal tu yg buat aku mls nk update..lembap satu hal..nway thanks ya nida sudi visit blog aku yg xbaper advance ni..hehehe..
pasl unit trust,aku baru nk amik exam sok (5hb).doa2kan aku lulus.pas lulus baru aku leh start selling sbb dh dapat kad kuasa as an agent.so skang ni aku bz stadi jer la (hahhaah stadi sgt ler)..aku pom mmg xsbr nk jual..aku bnyk dok cari info la pasl ni.nnt aku update aper yg aku dapat.
aku pom bz g jalan2..baru ni aku g cameron..bez jugk ler..kmbung prut dok mkn jagung,melantak strawberry jer memanjang..erm xler sejuk sgt mcm yg dikhabarkan.mungkin jugk sbb bnyk pembangunan dah kt saner tp paperpom mmg bez jugak ler..ok nida keep visit my blog ek.insyaAllah nnt aku update..hehehe

No comments: