Monday, December 15, 2008

Jom Menanda Kertas

Episod menanda kertas sudah bermula..36 set jwpn utk dipulun..dgn tempoh masa 2hari shj yg tinggl utkku..ntah aper yg akn berlaku..ader yg fail?? then carry sem depan?? ader yg cemerlang?? then dpt result yg membahgiakn or akn ader yg merana..menyesal..atau mungkin buat xkisah dgn result sdn..ntah laa.. masih blum lihat jawpn yg budak2 ni beri pd aku utk aku buat rumusan..sudah pasti akan ader yg lucu n bisa buat aku gelak sakan bile menanda..ader yg menyejukkan hati..ader yg membangkitkan rasa geram..yg pasti semua akan aku rasa sepanjg 2hari ni..ntah la..masak benar ngn perangai pelajr menjawab soln..main hentam jer walaupun bende tu xlogik langsung dek akal..

walaupun ptg td (15/12) sblm balik aku dh bulh amik paper students tp sengaja dibiarkan bermalam di unit exam semlman..mlas nk tgk lg..n yg pasti malas utk tnda..penat hari ni..pg jg exam..ptg pulak terpaksa berkejar ke hospitl amik anak PA balik sbb kene thn wad kecemasan semlm..kesian pulak ank aku ni..nasib baik dpt kuar walaupun merah2 muka g jawab exam..harap2 la dpt jawab ptg td yer..sbnrnya ader alasan lain jugk yg buat kemalasan bermaharajalela..ptg td gi sign up broadband..so mlm ni nk try kt umah..maknanya berintenet la malam ni..heheh..so esok mmg waktu akan dihabiskan utk menanda..xsabar rasnya nk tgk saper yg bakal dapat A..dan saper yg bakal carry sem depan..harap2 tidaklah terlalu mengecewakan..

No comments: