Tuesday, February 10, 2009

Semua Nak Wat..Mabuk2

Lari sebentar dari entry psl wedding stuff..xtau nk wt entry psl aper tetiba terfikir psl keghairahan diri ini yg mabuk nk cuba wt seme bende yg aku rase bez n menarik..aku mabuk nk cuba wat:
1. sulam tgn pd tudung dan baju mcm ni

2. cup cakes yg comey2 mcm ni

3. bakul telur yg mcm nano buat ni 4. edit sdn gmbr mcm noe buat ni

EMPAT bende ni mmg mnjadi priority aku utk mencuba lepas aku berjaya menDIY bende2 ni:

1. dip flower

2. jahitan manik (satu ketika dlu..tp masih berusaha utk meneruskannya)


Kekangan utama: MASA..
aku xpunya banyak masa utk buat semua tu since semenye memerlukan aku untuk duduk dan mengadap dan terpaksa menahan kelenguhan dan mata yg akan berpinar2..seme ni mungkin akan berhasil dgn jayanya jika aku seorang suri rumah sepenuh masa..hihihi..*im not very gud in time mangment*
Kesimpulannya--->aku sudah mabuk dan tamak dgn hasil tgn sdn..ok sekian

10 comments:

Amak said...

betul lah kan, babe? Allah tu maha kaya. Dia cipta manusia dengan pelbagai kelebihan.

Saya tgok awak buat dip flower tu, gila terpegun jadinya.

Jakun. Kalau aku buat, mesti lunyai dah. tak jadi bunga lansung agaknya.

Anonymous said...

noe:hehe stuju..lain org lain plk bakatnya..sbnrnya tringin utk gubah2 bakul mcm noe buat..tp ntah la rase xberbakat plk bende2 tu..

antalya said...

jgn tamak beb..wat satu2 dulu..nk harung sekaligus semua pasai tu la jadik mabuk

~ iza ~ said...

hehe..
betul la ladynoe tu kata..
dapat la kat iza bunga dip, maunya tak nampak rupa bunga..ntah apa2 jadinya..
tapi skrg tgh try nak belaja wat bunga stokin dulu..
if jadi, nak wat bunga pahar..

erk..
tarikh kawen iza lum kompem lagi..
skrg in preparation nak btunang bln 3..
insyaAllah, tunang dlm 4-5 bln je kot..tu yg dah start survey brg2.. :)

nanonano said...

haha same la kite,
jait manik ngn bakul da pernah buat..
pastu tringin nk buat cup cakes yg kiut2 tuk hantaran kawen nanti..
pastu tringin gak nk blaja sulam pintal kat tudung bawal tu,
pastu nk gak buat dip flower tuhh..
hihi

Anonymous said...

antalya:hihi..mmg mabuk dh pun..xtau maner satu nk strt wt dlu

iza:oo baru nk tunang ker..xper2 amik penglmn org ni bagus..blh tulun ringnkan kepla kiter nk pkir

nano:hahha impian kiter same la nano..ader gak yg 'mabuk' seangkatan..ahaks

xeea said...

hahaha
saba kak.
berpinar mata nanti.

kite yang suri rumah sepenuh masa ni pun tak terbuat apa-apa. dok umah, ternak blog, goyang kaki, masak, goyang kaki, menyapu, goyang kaki, dan seterusnya..

penat buat preparation kawen dulu tak abis lagi kot. skang nak rileks dulu puas-puas sblom masuk keja.

huuuu

my hidden stories said...

wahh cantek lahh...klo kamu kreatif wat mende nih..apatah lagi cupcakes...pasti kamu lagi berjaya..

ngeee...

Anonymous said...

xeea:hihi goyang kaki..masak..goyang kaki..basuh kain..walaupun bnyk goyang kaki tp keje2 selangan antra goyang kaki tu dpt phala besar xeea..ni untung bile kawen

hidden stories:step prtma nk wt cup cakes kene ader oven..so tunggu dlu pas kawen kot2 ader org bg hadiah kawen sbjik oven..kwang2..wish me luck

m@Ri@ said...

wah...bagusnya kamu mengDIY sendiri..teruskan..sy dulu pun bercita2 mcm kamu..tp sbb masa yg mmg tak ckup..sy terpaksa batalkan sumernya..so go on ok..