Saturday, February 28, 2009

Kenduri Kawen yg Paling bnyk dpt Doorgift

Seumur hidup aku, sepanjang menghadiri kenduri kawen org aku xpernah dpt doorgift sampai 4 paperbag yg isi dalamnya sarat dgn mknan n doorgift dan telur sehingga aku bertandang ke kenduri kakak kepada kawan kepd housmate aku di indera mahkota..huhu..dh tercatat dlm sejarah nmpknya..g kenduri kawan baik pun xder dpt bnyk cenggitu..aku dpt 4, housmate aku pun dpt 4..sakan benar kitrg menjinjing paperbag penuh tgn tu..waduh mmg kaya ini org..tp kalu dipkir2 mcm agak membazir ckit kan??..xkisah la..ok aku sempat snap gmbr pelamin, simple tp cun

kitrg g agak lwt so pelamin pun mcm dh nk kemas..mungkin nk guna utk org lain pulak kot..nk bergmbr ngn pengntin pun xsempat sbb tetiba hilang plk..masuk blik kot..so xnk kaco..hehhe..trend skang kebanykan pelamin yg aku tgk diorg wt stail cenggini..mcm nk request jer ngn sedara suoh wt cmni gak..hihihi

4 paperbag yg comel-setiap satu ade tlur, ader kue tradisional pntai timur,ader gula2

setelah dikeluarkan dr beg..wahh stok seminggu ke aper ni..

waduh rase mcm xpecaya jer akan dpt sebnyk ni..agknya die dpt bnyk sponsor kot sampai terlebih2 plak..aku skang ni tgh wt list khas utk bhgn doorgift, after dpt pndgn dr rakan2 bloggers..skang ni tgh fkir2 saper dayang2 yg akan jg doorgift nnt..rasenye masa utk uruskan doorgift tu lg bnyk diluang..n duit pun lg bnyk spend kt part ni..adeh..jalankan ajer la..

9 comments:

Unknown said...

mesti sponsor die banyak tuh...

btw, pelamin tu memang klas...

cuma permaidani biru itu menyakitkan sedikit pandangan mata...

Anonymous said...

aku mmg dah lame aim pelamin cenggini... tapi bunga tengah nk bunga merah segar..yg tepi nk silver...

yup! karpet tu...urghh.. mesti mak die suh letak ni..konfem.. mcm mak aku jgk patter nih..

mak aih, mcm membazir je bg byk2 gudies, baik 1/2 kasik kt rumah anak yatim..hee

Unknown said...

wowwww!!! banyak tul
ye kot yana, dia dpt sponsor tu
tu yg boleh bg melambak2..

doorgift?? ye mari la pening
i pun ni dok carik doorgift ni..

tak bagi kang sian mak ayah kena kata,so mari lah berhabis
jom pilih..
yana, pe nak bagi ni???

Diarihatiku1976 said...

kalau boleh dalam paper bag jgn diisi dengan byk sgt barang.. cukup yang bermakna dan boleh dijadikan kenang-kenangan... tapi kalau dah sponsor lebih.. kena masuk gak kan...

Anonymous said...

hussaini: tu ar psl..sponsor adik beradik kot..hehhe carpet tu mcm stail lamer ckit kan

syahida: hehe buat la pelamin cmni..tgk aritu cm senang jer..die cuuck2 jer bunga tu..agak membazir jugk le

dayu: haha pening gak tp mcm xnk aksik bnyk2 ler..bukn kedekut tp xmampu..sy tgh cr fridge magnet tp tu utk kawn2 jer kot

my blog: yer stuju..

nanonano said...

huhuhu
hebat tuan rumah ni,
kut akak dtg lewat kot?
so byk lg balance, derang kasik je kat tetamu ujung2 tuhh nk clearkan stok
:p

xeea said...

betul kata nano.
sebab kite penah dapat 4-5 goodie bags sebab dtg lewat. diorang saje nak clearkan balance2 yg ada.

btw, pelamin camtu mmg tgh 'in' sekarang. tatau lah time akak kawen nti dah kuar pesen lain pulak.

huuu

antalya said...

byk melampau tu sure sponsor..bertuah badan

KAK RAINBOW said...

peamin tu lebih kurang sama mcm pelamin saya :)