Monday, August 17, 2009

Letih...

Xtau la sejak akhir2 ni aku rase badan aku letih dan tidak bermaya..nk buat keje pun rase cm malas..
tgk kain yg xberlipat rase cm aduh xblh ker kain ni lipat sendri??
rase mcm nk tido sentiasa..
mengjar kt kelas pun rase xlarat..dh la ade 6jam kuliah yg perlu diganti..malam ni akan dignti 2 jam (uwaa malasnya...pttnya malam2 berehat)
minggu depn dh strt pose, kalo penat2 gni sah2 la lembik jer gayanya..
aduh, apakah supplement yg blh memberikan aku tenaga tambahan???
spirulina mungkn..

8 comments:

Anonymous said...

akak pregnant ker?

♥♥relyza♥♥ said...

sis peknen kot....
better cek

Unknown said...

alah yana
kawtim je ngan student tu
derang pun suka je kalau takde class, tak yah penat2 ganti kelas
*heheheeh...*

ke period dah lambat 3 minggu ni??

deqyalalink in-situ said...

k.yana..spirulina x elok..ade org ckp, dye mmg bley relieve tiredness but it can induce to form other cmpilction inside.. pki la herbalife cam saye >.<

KAK RAINBOW said...

BADAN LETIH2 KE AZIYANA? TAKE MORE REST YEAH.

antalya said...

mcm simptom awal pregnancy je nihh..aminnnnn..harap2 mmg betoi la.syoknya

evyn4ever said...

tanda2 itu seperti saya dahulu..adakah?saya harap yang terbaik untuk anda ya..take a good rest ya!

Reena said...

take care azie..ramai yg kata pregnant...klu ada berita baik bgtaulah..hehe..slmt berpuasa juga