Friday, July 8, 2011

Hidung cengik

Aksi terbaru..suka buat muka mcm ni skrg..

Bersiaran dari rumah hari ni. cuti menjg anak..aihh xtau mcm mana status husna isnin ni pulak..minggu depan sem baru dh bukak..kerja awal semester mcm biasa la banyak, dgn tugas potfolio lg, tugasan yg bos bg pun aku xbuat lg, masa diberi sebulan xlama dh..


Risau aku memikirkan pasal ni..kalau masih cuti sem orait lg aku nk bercuti panjang..nk bawak budak tu g opis, same je situasinya bukan boleh buat kerja pun. Baik dok rumah. Lain le kalau dh besar dah pandai main sendiri jalan sendiri. Nk tanya Nabila bila nk balik rase xsampai hati pulak..Huhuhuhu fening mak. Cabaran sungguh punya anak yg xmo ngn org ni..kalau tak boleh jugk mak aku dtg tlg jg buat sementra waktu


Hari ni hubby nk cuba tanya iium educare. harap2 masih boleh hntar kt ctu. Kt ctu kalau org luar rm500..nasib hubby student sane dpt la murah ckit..blh g jenguk kalau ade ape2 tp aku nk kena amik cuti semiggu jugak nk rasikan husna kt tempat baru ni..masa yg sesuai bila cuti sem ni jer. Buat sementra mintak tolong Nabila jg lg..alahai sian plk kt Nabila..harap2 dia sudi :)

4 comments:

CaHaYa^KetEnaNGan said...

geramnya sama husna..bila dpt ketemu yer..dpt main ngan kakak sofiya kan!!pandai husna kenyit2kan muka biar hidung jadi camtu yer

mun said...

aduh husna.....comellah buat muka mcm tue..hehhehee

misha.w said...

alahaiii chomeeelll!!

raisya plak akan buat muka cenggini bile sgt suke, or nanges mengade2. geram kan diorg ni. hihih

antalya said...

kot ank pandai bejalan pon still xleh nk wat keje kalo bwk ke opis.percaya lahh