Wednesday, April 11, 2012

Marshmellow Halal di Kuantan

Rasanya macam semua tahu kot marshmellow tu ape? Ke ade yg tak kenal or tak pernah dalam hayat makan marshmellow ni? Xpe..xpe..anda bukan jakun..jangan risau :)

Marshmellow ni makan macam tu je pun bez, wat letak dalam kek pun bez, letak topping atas kek pun cantik :) Tak kesah la nk buat ape pun dengan marshmellow rasanya semua sedap. Tapi aku tak pernah makan yang jenis bakar.. sebenarnya aku pun bukannya makan selalu marshmellow ni..pernah beli kt mall je. Tapi macam tak percaya pulak aku sekarang ni dh jadi TUKANG JUAL marshmellow ok!. Ekekekeke...

Ceritanya macam ni...

Supplier cheese powder aku tuh ade jugak supply marshmellow ni..Mula2 tu mcm tak pandang pun tapi ntah nape aku tergerak nk beli yg trial pack. Nk try le ape rase sbb marshmellownya laku. Aku beli 2 pack, sampai kt opis bagi opismate rase. Memula rase, aku jatuh cinta ngn filling choc..sedappp..dan semua yg rase semua pakat nk order :)..memang terbukti la sedap tuh..maka otak bisnes aku dh bercabang...selain bisnes kt fb, lepas ni bisnes kt opis plak :)..opismateku sekalian, jika mengidam ke tak perlu carik jauh2 ya..

Setakat ni jenis2 marshmellow yang ready stok kt tgn aku adalah:-

- Mango (blom sempat snap pic)

 Flower

 Twist


- Filling : strawberry & choc 

 Ice cream cone - filling strawbrry

Dan aku dh order utk 4 jenis lagi
- Filling orange
- Filling blueberry
- Fruity farm - yg ni comel sbb bentuk fruit
- Heart shape

Bagi sesape yg berminat nk order untuk makan2 anak beranak ke, or nk bg hadiah ke or nk buat doorgift ke, boleh la uolls order..hntr order ke email ummi_anayiza@yahoo.com
Nk beli senang je, ikut kesukaan dan citarasa masing2..Aku tak terhad jenis ape, so boleh campur semua jenis dalam satu pack..setakat ni bercadang nk buat trial pack 120gm for RM5 untuk harga PROMOSI :) Kalau nk beli 500gm ke or 1kg pun boleh. Untuk 1 kg = RM38. Seperti yang dikata, ikut citarasa masing-masing..Untuk orang KUANTAN, boleh cod saje..yg pasti marshmellow ini adalah HALAL.

5 comments:

Unknown said...

yana.. nak 1 kg
bila boleh dapat ni? aku nak guna masa bday cha..
before 28/4..

pape email aku: dayuyuna@gmail.com

mun said...

tak pernah merasa marshmellow nie..hehehee

azzra said...

wahh berbisness daahh..sekarang ni dah famous dah marshmellow nikan...takot jugak tentang ingrediant nyer tu..tapi kalo dah tau halal boleh la makan..penah makan sekali jer..tu pun takut2 jugak ...kat gian ada la jual..tengok comel2 ajee teringin nak beli tapi was was ajewww

lily suraya afandi said...

tempat you di mana? kalau shah alam, berapa kos penghantaran untuk 1 kg dan tambahan setiap kg seterusnya. itu pos laju atau biasa? minimum order berapa kg?

Nurul aziyana said...

@lily suraya afandi
sy dok kuantan..postage utk 1kg rm10..sy guna pos laju..min order 120gm = rm5 boleh cmapur2 perisa