Tuesday, August 28, 2012

ESP Bukan sekadar nama

Ada yg sudah beraya 6? Bagus! Betul2 istiqamah. Daku belum lagi...bila ntah nak start. Bercakap tentang puasa baru ni, terasa mcm cepat je tempoh puasa..pejam celik dh habis sebulan. Betapa nikmat masa telah ditarik perlahan2 oleh Pencipta..

Selama tempoh puasa yang lepas, alhamdulillah aku memang takde masalah keletihan kecuali 1st day puasa..masa tu tak terkejut bangun sahur, memang letih la kan. Lembik habis, jalan pun rase nak memapah. Balik rumah terus collapse, baring sampai berbuka..kalau diingatkan dasat betul rasa. Hari2 seterusnya jadi pengajaran. Kalau tak jg sahur walaupun sekadar bangun untuk makan kurma atau minum ESP segelas, memang akan rasa la kelembikan tu.

Aku nak share tentang ESP. Produk hot dari shaklee. Seisi keluarga boleh minum sebab protein memang keperluan asas badan manusia setiap hari. Kenapa aku cakap hot, sebab kebanyakan yg dah cuba ramai yg bg testi positif. Hanya segelintir je yg tak sesuai dengan badan. Sepanjang ramdhan lepas, setiap kali sahur memang aku sudahkan dengan ESP segelas, campur dengan PD (performance drink). Alhamdulillah puasa tahan sampai ke petang tanpa rase letih dan tidak cukup tenaga.


Aku dah tahu lama produk shaklee ni. Sejak menyusu Husna mmg kerap org bagi testi positif dengan vitamin shaklee. tapi masa tu mata belum terbuka, hati belum terusik untuk mencuba. Sehingga la ada opismate jadi agen.Aku sendiri pun tak pasti kenapa hati tergerak untuk mencuba shaklee. Dan produk pertama adalah ESP. Diikuti dengan PD. Masa consume ESP kuantiti susu bertambah 1oz..selalunya 6oz je normal yg dapat..tapi aku perasan kalau amik ESP as breakfast mesti dapat 7-8oz. Sekarang ni aku pam sekali je kt opis..tu pun dh kira rajin tau..Hehehehe ikut kan hati malas dh tapi demi Husna yg tak mau langsung FM tu plus susu masih ada, teruskan jugak la usaha mengepam.

Bukan aku je merasai kebaikan ESP ni..ramai ibu2 bf pun bg testi positif. Masing2 pun puas hati dengan ESP. Bila baca diri sendiri pun rasa gembira.

 Susu jadi lebih pekat, tak cepat rasa lapar

 Badan tak rasa letih dan bertenaga

 Kulit baby halus mulus dan payah kena ruam

Hasil susu 2x ganda

Kalau ada yang masih belum cuba, jom cuba. Best sangat..Nak tahu lebih lanjut tentang ESP boleh hubungi sy ya. Sekarang sy adalah agen shaklee yang sah di Kuantan dengan ID 886587.


Email: ummi_anayiza@yahoo.com
FB: Nurul Aziyana
Page: Healthy Beauty Shoppe
Tel: 0129576172

No comments: