Friday, November 23, 2012

Vitamin C Shaklee : Pre-order

Salam barakah di pagi jumaat yang mendung :)

Vitamin shaklee paling laris adalah Vitamin C. 2 kali out of stock seluruh malaysia dalam masa 3 bulan ni. Hebat sungguh penangan Vitamin C ni. Ingatkan ESP je yang hot, Vitamin C nampaknya lagi HOT.

Justeru bagi mengelakkan kejadian habis stok berulang kembali, saya nak bukak pre-order bagi sesiapa yg berminat untuk mendapatkan VItamin C shaklee. Siapa yang berminat boleh order dengan emailkan kepada saya ummi_anayiza@yahoo.com atau sms at 012-9576172. Stok dijangka sampai bulan Disember. Berapa hb itu tidak dapat dipastikan.

Apa kebaikan Vit C shaklee??

Vitamin C Shaklee dilengkapi dengan teknologi sustained release. Sustained release adalah teknologi di mana pelepasan vit c berlaku setiap jam secara berperingkat2 iaitu 100mg setiap 1 jam. Maka untuk 1 bji Vit C (500mg) kita akan dapat bekalan vit c selama 5 jam.

Apa yg bagusnya kalau dapat bekalan Vitamin C selama 5 jam??

Setiap jam badan manusia hanya memerlukan sekitar 75-82mg Vitamin C sahaja. Jadi jika Vitamin C tiada teknologi ini, apabila kita consume 1000mg vitamin C sekali pun, yang selebihnya iaitu 925-918mg akan dibuang ke dalam urine. Bukan kah itu membazir?

Kelebihan lain yang ada apabila Vitamin C dilengkapi dengan teknologi sustained release adalah you will get protection hour after hour, and this ensuring 40% better utilization rate than regular tablets.
INGAT! Time release vitamin C is better!! Jadi jom bertukar kepada vitamin C shaklee! Selamat dan 100% organic!

Camane nk order? Sekali lagi, boleh emailkan ke ummi_anayiza@yahoo.com atau sms at 012-9576172.

Klik untuk tumbesaran

Saya adalah pengedar sah SHAKLEE di KUANTAN dan kawasan sekitar. Untuk mendapatkan product shaklee, hubungi saya di :

Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, UIA Kuantan, IM



** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease

No comments: